کد خبر: ۷۹۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
تعداد بازدید: ۱۵۱۷
زمزمه بازگشت سرور جباروف و احتمالا تیام، مذاکره با استوکس ستاره سابق تراکتور، جذب قریب الوقوع صفا هادی، ستاره جوان عراقی، از جمله برنامه های استقلال برای نقل و انتقالات است،اضافه کنید داریوش شجاعیان را تا متوجه شوید، استقلال تا چه اندازه مدعی خواهد بود
استقلالِ نیم فصل دوم کهکشانی می‌شود
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: زمزمه بازگشت سرور جباروف و احتمالا تیام، مذاکره با استوکس ستاره سابق تراکتور، جذب قریب الوقوع صفا هادی، ستاره جوان عراقی، از جمله برنامه های استقلال برای نقل و انتقالات است،اضافه کنید داریوش شجاعیان را تا متوجه شوید، استقلال تا چه اندازه مدعی خواهد بود

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال به دبی سفر کرده است. سوالات زیادی درباره این سفر وجود داشت اما حالا مشخص شده او به امارات رفته تا با مدیر برنامه دو بازیکن جلسه برگزار کند. فتحی در این سفر با ایجنت سرور جپاروف دیدار و گفت و گو خواهد کرد. این بازیکن دوست دارد به استقلال بازگردد ولی ظاهرا شریط کرده طلب 130 هزار دلاری اش را از باشگاه بگیرد و سپس برای مذاکرات به تهران بیاید.

همچنین باشگاه استقلال در تلاش است تا یکی از هافبک های تیم ملی عراق را بگیرد. فتحی قرار است با ایجنت صفا هادی هم در دبی دیدار داشته باشد و مذاکرات جدی را با او برای انتقال بازیکن عراقی انجام دهد. استقلالی ها در تلاش هستند تا با این بازیکن قبل از جام ملت ها قرارداد ببندند چون اعتقاد دارند در صورت حضور در این تورنمنت آسیایی رقم قراردادش افزایش پیدا می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: