کد خبر: ۷۹۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۲۸۴
علی پروین درباره خصوصی‌سازی سرخابی‌های پایتخت صحبت کرده است.
پروین: کل سهام پرسپولیس حق پیشکسوتان است
به گزارش خبرداغ به نقل از جام جم: دوباره بحث واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی داغ شد و دوباره علی پروین و رفقایش برای خرید امتیاز این باشگاه آستین ها را بالا زدند. با علی پروین در مورد شرایطی که پیش آمده، گفت و گویی داشتیم که می خوانید:

*شنیدیم شما به همراه دوستان تان به دنبال خرید سهام باشگاه هستید؟

بله. ما همیشه گفته ایم اگر قرار است یک روز پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کنند، باید اول به ما بگویند. این باشگاه حق هواداران و پیشکسوتان است و ما می خواهیم در کنار هم، سرمایه ای که داریم را برای خرید باشگاه بگذاریم. ایرادی هم ندارد. بالاخره این پیشکسوتان برای باشگاه خیلی زحمت کشیده اند و باید یک جایی، نتیجه زحمات شان را بگیرند.

*شما و دوستان تان با قیمت گذاری اولیه که 500 میلیارد تومان عنوان شده، کنار می آیید؟

ما کار خودمان را می کنیم. البته باز هم باید صحبت هایی داشته باشیم. اول ببینیم چطور می خواهند سهام را بفروشند اما در هر حال ما پای کار هستیم و سهام را می خریم. انشالله برای پیشکسوتان یکسری تخفیف ها هم در نظر بگیرند و بتوانیم معامله کنیم.

*فکر می کنید این بار واقعا بحث خصوصی سازی به جایی برسد؟

ما هم امیدواریم این طور شود. مردم حق دارند که پرسپولیس را مال خودشان بدانند. رفتیم و تحقیق کردیم و آدم هایی را آوردیم که می توانند به باشگاه کمک کنند و تیم قدرتمندی بسازیم. انشالله آنها بگویند که می فروشیم، آن وقت ما هم می گوییم خریداریم! منتظریم ببینیم چه می شود.

*این امکان وجود دارد که پرسپولیس بعد از خصوصی سازی به یک تیم پولدار و سازمان یافته تبدیل شود؟

من به این حرف ها کاری ندارم! باشگاه را که بخریم، مردم و این هواداران که دل شان برای باشگاه می سوزد می فهمند چقدر به سود پرسپولیس شد. برنامه داریم و نمی خواهیم برای یک سال و دو سال بیاییم.

*بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن را دیدید؟

بله. کیف کردم از تلاش بچه ها. این بچه ها را باید طلا گرفت. برانکو هم که کارش خیلی درست است. اصلا نگذاشتند ذوب آهن موقعیتی داشته باشد. خیلی این برد به من چسبید.

*بازی با سپاهان را چطور می بینید؟

بازی سختی است. فکر می کنم حتی برنده آن بازی بتواند قهرمان لیگ شود. انشالله با همین اتحادی که بچه ها دارند، با غیرت به مصاف حریف می روند و بازی می کنند. البته با توجه به مشکلاتی که پرسپولیس دارد، نباید انتظار زیادی داشته باشیم اما این بچه های باغیرت اگر سپاهان را شکست بدهند، شاهکار کرده اند.

*حرف خاصی باقی مانده؟

برای ایرج دانایی فر دعا کنید. حالش خیلی خوب نیست. انشالله بتواند زودتر برگردد سر خانه و زندگی اش. دعا کنیم که حالش خوب شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: