کد خبر: ۷۹۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸
تعداد بازدید: ۵۰۸
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه هنوز مشکل این تیم در خط دفاعی حل نشده است، گفت: با جذب دو بازیکن تاثیرگذار جدید شرایط استقلال در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد.
مشکل استقلال در خط دفاع حل نشده است/ جذب دو بازیکن اتفاق خوبی استبه گزارش خبرداغ ، محمد نوازی، در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان دو پیروزی پیاپی به دست آوردند، آنها توانستند با یک بازی خوب برابر نفت آبادان و استقلال خوزستان ۶ امتیاز کسب کرده و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند.

 

وی تأکید کرد: متأسفانه هنوز استقلال در خط دفاع دچار مشکل است. این روزها نبود منتظری و سهرابیان هم تأثیرگذار بوده و اگر استقلال می خواهد این مشکل را برطرف کند، هم باید مصدومانش برسند و هم خط دفاعی اش را تقویت کند.

 

نوازی در ادامه گفت: آبی پوشان این روزها با جوانانشان نتایج قابل قبولی کسب می کنند. در دو بازی گذشته جوان های استقلال تأثیرگذار بودند و توانستند عملکرد قابل قبولی در بازی داشته و از لحاظ روحی و روانی هم در شرایطی خوب هستند. مطمئنا اگر این روند ادامه پیدا کند استقلال می تواند با پیروزی در دو بازی خود برابر سپیدرود رشت و پدیده مشهد، موقعیت خود را در جدول بهتر کند.

 

نوازی در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر سپیدرود رشت گفت: این روزها هر بازی برای استقلال حکم یک فینال را دارد. با توجه به اینکه امتیازات تیم ها به یکدیگر خیلی نزدیک است، هر بُرد می تواند موقعیت یک تیم را در جدول بهتر کند و فاصله او را با صدرنشین کمتر کند. سپیدرود این روزها با علی کریمی نتایج به نسبت خوبی کسب کرده و مطمئنا آنها انگیزه مضاعفی دارند تا مقابل استقلال یک بازی قابل قبول تؤام با کسب سه امتیاز را از خود به نمایش بگذارند. از زمان حضور کریمی در سپیدرود، این تیم شکل و هماهنگی خوبی به دست آورده و نمی خواهد به سادگی لیگ برتر را از دست بدهد.

 

وی در خصوص استقلال هم گفت: بازی با سپیدرود با توجه به اینکه در چمن مصنوعی برگزار می شود کمی مشکل ساز خواهد بود اما با توجه به شرایط روحی خوبی که استقلال بعد از دو پیروزی پیاپی به دست آورده، مطمئنا هدف کادر فنی و بازیکنانش تنها کسب سه امتیاز در این دیدار است و اگر تفکرات شفر به خوبی در زمین پیاده شود مطمئنا استقلال می تواند با کسب سه امتیاز باز هم شرایط خود را در جدول بهبود بخشد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می شود استقلال در طول نیم فصل اول دچار نوسان بوده است، گفت: این موضوع قابل قبول است و آن هم به این دلیل که جابه جایی های زیادی در ابتدای فصل در ترکیب استقلال به وجود آمد. چند بازیکن باتجربه جدا شدند، تعدادی بازیکن جوان به استقلال پیوستند و همین مسئله باعث شد تا به دلیل عدم هماهنگی بازیکنان جدید با قدیمی ها، آبی پوشان از هماهنگی لازم به دور شوند و این نوسان به وجود بیاید.

 

وی در این پاسخ به این سؤال که عملکرد استقلال را در نیم فصل اول چگونه ارزیابی می کنید، گفت: به اعتقاد من آبی پوشان به دلیل همان عدم هماهنگی نتوانستند در ابتدای فصل نمایش قابل قبولی داشته باشند اما هر چه از زمان بازی ها گذشت شرایط استقلال بهتر شد. امیدوارم این تیم بتواند با تقویت خود در پنجره نقل و انتقالات و بازگشت نورافکن و جباروف که گفته می شود به زودی با استقلال قرارداد خود را به امضا خواهند رساند، آبی پوشان بتوانند یک روند خوب را در نیم فصل دوم داشته باشند.

 

نوازی در خصوص عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان و گروه سخت این تیم هم گفت: این روزها مد شده که اگر سه تیم خوب در یک گروه قرار دارند، آن را گروه مرگ بنامند. اگر استقلال می خواهد موفق باشد باید بازی های خوبی از خود ارائه دهد. سال گذشته هم گروه استقلال را گروه مرگ خواندند و خیلی ها اعتقاد داشتند که استقلال از این مرحله صعود نخواهد کرد اما دیدیم که آبی پوشان صدرنشین گروه شده و اولین تیم صعود کننده بودند، بنابراین استقلال می تواند با یک ترکیب خوب و ساختار خوب دفاعی و استفاده از بازیکنان جوان باز هم به عنوان صدرنشین از همین گروه به اصطلاح مرگ صعود کند.

 

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: آبی پوشان این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به هوادارانشان نیاز دارند. امیدوارم در دو دیدار باقی مانده تا پایان نیم فصل اول چه در رشت و چه در تهران هواداران تیمشان را تنها نگذاشته و با حمایت خود عاملی برای پیروزی استقلال در این دو دیدار باشند.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: