کد خبر: ۷۹۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۳۷
علی مطهری نائب‌رئیس مجلس درباره سرنوشت چهار لایحه FATF معتقد است که به نظرم این چهار لایجه قبل از مهلتی که به ایران داده شده است نهایی می‌شود.آن بخشی که مربوط به شورای نگهبان است، در شورا تأیید شده و آن بخشی که مجلس بر مصوبه خودش اصرارکرد به مجمع تشخیص رفت و فکر می‌کنم که آن هم در نهایت تأیید شود.
مطهری: چهار لایحه FATF قبل از پایان مهلت ایران نهایی می‌شود

به گزارش خبرداغ، علی مطهری نائب‌رئیس مجلس درباره سرنوشت چهار لایحه FATF معتقد است که به نظرم این چهار لایجه قبل از مهلتی که به ایران داده شده است نهایی می‌شود.

علی مطهری، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره سرنوشت لوایح موسوم به FATF معتقد است: آن بخشی که مربوط به شورای نگهبان است، در شورا تأیید شده و آن بخشی که مجلس بر مصوبه خودش اصرارکرد به مجمع تشخیص رفت و فکر می‌کنم که آن هم در نهایت تأیید شود. چون برای اصلاحات اخیر، دو جلسه در مجلس تشکیل شد که از شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دولت و مجلس نیز در آن حضور داشتند و در نهایت همه در این باره به توافق رسیدند. فکر می‌کنم بالاخره این لایحه تأیید می‌شود. به نظرم دو لایحه‌ای که در مجمع هست، آ‌ن‌ها هم به سرانجام می‌رسد. یک لایحه پولشویی هم کارش به پایان رسیده است. به نظرم این چهار لایحه قبل از مهلتی که به ایران داده شده است نهایی می‌شود.

او درباره اینکه گفته می‌شود رئیس مجلس امروز موقع رأی‌گیری برای اصلاح لایحه CFT خواسته در‌های خروج بسته شود، می‌گوید: ایشان گفت که موقع رأی‌گیری از مجلس خارج نشوید و اگر صدای جلسه را گوش بدهید همین را می‌گویند. رئیس جلسه هم حق دارد که این حرف را بزند و این مشکلی ندارد.

مطهری درباره اینکه محمدعلی وکیلی عضو هیأت رئیسه این اتفاق را تأیید کرده، تأکید می‌کند: بعید است! نمی‌دانم آقای وکیلی از کجا این حرف را گفته ولی آنچه آشکار بود این است که ایشان گفتند نمایندگان از مجلس خارج نشوند.

منبع:‌ ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: