کد خبر: ۷۹۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۵
ساری در بیان تذکری:
یک نماینده مجلس گفت: وزرای مربوطه اقتصاد، صنعت و معدن باید موضوع را بررسی کنند تا این مسئله به خوراک شبکه های خارجی تبدیل نشود.
وزرای مربوطه اعتراض کارگران هفت تپه بررسی کنند تا به خوراک شبکه‌های خارجی تبدیل نشود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی ساری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو، گفت: برای وضعیت آب شرب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه فکری شود، مدت زیادی است به دلیل اشکال در مسیر آب بخش اعظمی از این شهرها یا با قحطی آب مواجه اند یا ناچارند آب بی کیفیت مصرف کنند انتظار می رود مسئولان وزارت نیرو پاسخگویی مناسبی داشته باشند.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی افزود: آب های سطحی به مسئله ای میان آبفا و شهرداری تبدیل شده است با توجه به اینکه شهرهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه فاقد سیستم جمع آوری آب های سطحی هستند لذا انتظار می رود دولت برنامه ریزی لازم برای تامین اعتبار موردنیاز در این زمینه را انجام دهد نباید همیشه این مسئله بین آلفا و شهرداری وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه اعتراضات کارگران فولاد اهواز و نیشکر هفت تپه کاملا به حق است، اظهار کرد: وزرای مربوطه اقتصاد، صنعت و معدن باید موضوع را بررسی کنند تا این مسئله به خوراک شبکه های خارجی تبدیل نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: