کد خبر: ۷۹۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۳۰۰
مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتقاد از صحبت‌های سرمربی پرسپولیس درباره اشتباهات داوری گفت: اظهارات برانکو ایوانکوویچ جوسازی است و به نظرم او زرنگی کرده است!
صحبت‌های برانکو درباره اشتباهات داوری مزاح و جوسازی است!به گزارش خبرداغ ، مسعود تابش در واکنش به صحبت های برانکو ایوانکوویچ بعد از برد مقابل ذوب آهن و انتقاد از داوری ها در آستانه دیدار با سپاهان، گفت: صحبت های برانکو دقیقا جوسازی بود. به نظرم برانکو مزاح کرده است که داوری ها به نفع سپاهان و ذوب آهن است. ما با اصرار از صدا و سیما، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می خواهیم بازی های لیگ را از ابتدا تا الان بررسی کنند. بدون شک سپاهان و ذوب آهن دو تیمی هستند که به شدت از داوری لطمه خورده اند.

 

وی افزود: پرسپولیس هم تیمی بوده که بیشترین نفع را از اشتباهات داوری برده است. در بازی با ماشین سازی با پرسپولیس، پنالتی محرز برای ماشین سازی گرفته نشد. در بازی با پیکان، خطایی که منجر به گل پرسپولیس شد اصلا خطا نبود. برای همین معتقدم صحبت های برانکو از روی زرنگی به و نوعی مزاح است تا قبل از بازی با سپاهان، اذهان عمومی را منحرف کند. این مزاح جالب و در نوع خودش عجیب است.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: در دیدار ما با ماشین سازی و پدیده، از داوری متضرر شدیم. مقابل پدیده یک خطای عجیب روی دروازه بان ما شد که نگرفتند و توپ به کرنر رفت. نزدیک بود همان صحنه به گل پدیده تبدیل شود. یک آفساید اشتباه هم برای سجاد شهباززاده مهاجم ما گرفتند. به هر حال ضمن احترام به برانکو، می گویم ایشان زرنگی کرده است و می خواهد قبل از بازی با سپاهان جوسازی کند.

 

تابش با بیان اینکه سپاهان برای بازی با پرسپولیس آماده است و محروم و مصدوم ندارد، گفت: امیدواریم یک بازی جوانمردانه انجام شود و هواداران دو تیم، فقط تیم خودشان را تشویق کنند. ان شاءالله که بازی بدون حاشیه باشد هرچند که سرمربی پرسپولیس سعی کرده است جوسازی کند و بازی را از همین حالا به حاشیه بکشد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شرکت توسعه با حضور هواداران سپاهان در طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان موافقت کرده است؟ تاکید کرد: ۱۰ درصد طبقه مقاوم سازی نشده است ولی بقیه بخش هایش آماده است. با این حال کارشناسان شرکت توسعه که چند روز پیش به اصفهان آمده بودند، اعلام کردند بهتر است در این بازی هم از طبقه دوم استفاده نشود. فکر می کنم طبقه دوم برای نیم فصل دوم کاملا آماده باشد.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: باوجود اینکه ورزشگاه نقش جهان به شرکت فولاد مبارکه و به باشگاه سپاهان تحویل داده نشده است، اما هزینه های زیادی در ورزشگاه انجام داده ایم و پارکینگ ها و احداث جاده های دسترسی را هم خودمان راه انداخته ایم. تکمیل پارکینگ، احداث جاده، نصب گیت های بلیت فروشی و غیره همه از تعهدات شرکت توسعه و تجهیز است که باید انجام بدهند. هزینه های گزافی در یکی دو هفته اخیر به احترام هواداران متحمل شدیم.

 

تابش در پایان در خصوص درخواست امیر قلعه نویی برای تقویت تیم در نیم فصل، گفت: هنوز هیچ لیستی برای جذب بازیکنان جدید به ما داده نشده است و باید در نیم فصل بررسی های لازم صورت بگیرد.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: