کد خبر: ۷۹۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
تعداد بازدید: ۲۵۹
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به اشاره به صحبت‌های محمود احمدی‌نژاد در خصوص افزایش یارانه‌ها گفت: مصداق حرف‌های رئیس دولت‌های نهم و دهم «کنار گود نشستن و لنگش کن» است
بهروز نعمتی: بعید می‌دانم عدد هدفمندی یارانه افزایش پیدا کند/ احمدی‌نژاد وقتی در صدر سیستم اجرایی کشور هم بود زیاد از این اظهارنظرها می‌کرد

به گزارش خبرداغ، بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایلنا،‌ درباره افزایش نرخ یارانه با توجه به افزایش تورم که از سوی برخی از نمایندگان و رئیس دولت‌های نهم و دهم مطرح شده گفت: بعید می‌دانم عدد هدفمندی یارانه‌ها افزایش پیدا کند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان مجلس هم بحث افزایش یارانه را به میان می‌آوردند، بیان کرد: بعضی از دوستان عنوان می‌کنند که باید یارانه‌ها افزایش پیدا کند،‌ سوال این جاست و باید ازشان پرسید که این عدد و رقم‌ها را از کجا می‌آورند.

وی با اشاره به سخنان رئیس دولت دهم گفت: این دوستان آن زمان هم که در صدر سیستم اجرایی کشور بودند از این اظهارنظرها زیاد می‌کردند، اما آیا خودشان هم پایبند بودند؟ خیر نبودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدفمندی یارانه برای چه بود،‌ عنوان کرد: آیا قرار بود همه به صورت یکسان یارانه دریافت کنند، خیر چنین چیزی نبود،‌ بنا بود که یارانه کمک حال افراد مستمند باشد؛ قرار بود به تولید اختصاص پیدا کند، آیا ایشان که امروز چنین حرف‌هایی را می‌زند به این کار عمل کرد؟  مشاهده می‌کنید که انجام نداده‌اند .

وی تاکید کرد: بر اساس توافق صورت گرفته قرار بود یارانه‌ها برای این هدفمند شوند که نیازمندی‌های بخشی از ارکان جامعه برطرف شود؛‌ این حرف مصداق کنار گود نشستن و لنگش کن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: