کد خبر: ۷۹۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
تعداد بازدید: ۲۵۲
بازیکنی که برانکو دقایقی از آن در جام باشگاه های آسیا و سه بازی در لیگ برتراستفاده کرده است با پیشنهاد هایی از داخل و خارج مواجه شده است.
به گزارش خبرداغ، بازیکنی که برانکو دقایقی از آن در جام باشگاه های آسیا و سه بازی در لیگ برتراستفاده کرده است با پیشنهاد هایی از داخل و خارج مواجه شده است.

 

شاید کمتر کسی فکرش می کرد که آدم همتی روزی در پرسپولیس فیکس بازی کند،اما گل سه امتیاز او به سپید رود و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا با سرخپوشان پایتخت باعث شده  این ستاره کشف شده توسط برانکو مشتری داخلی و خارجی دارد.

 

 

بازیکنی که برانکو دقایقی از آن در جام باشگاه های آسیا و لیگ برتراستفاده کرد یک پیشنهاد از باشگاه قطری دارد و همچنین دو باشگاه داخلی نیز خواهان جذب او هستند،باید دید آیا برانکو راضی می شود نوه سعید راد بازیگر معروف سینما به تیم دیگری برود یا خیر؟

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: