کد خبر: ۷۹۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۳۲۶
۱۱ بانک کشور طی تفاهمنامه همکاری که توسط رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی با معاون استانداری سمنان در حضور رییس جمهور امضا شد،نسبت به حمایت از طرح های توسعه ای اقتصادی و صنعتی استان سمنان اعلام آمادگی کردند.
امضای تفاهمنامه ۴۵۰۰ میلیارد تومانی ۱۱ بانک کشور و استانداری سمنان در حضور رییس جمهوربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر محمد رضا حسین زاده رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیرعامل بانک ملی ایران به نمایندگی از سایر بانک ها در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه های زیربنایی و اقتصادی استان سمنان ،این تفاهمنامه را با هدف تامین مالی ۳۴۵ طرح بزرگ صنعتی،عمرانی و کشاورزی به ارزش چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با استانداری سمنان امضا کرد.

رییس جمهور در این مراسم با عنوان اینکه بار بسیار سنگینی بر دوش نظام بانکی است،ابراز داشت:اقتصاد کشور بدون فعالیت بانک ها نمی چرخد و بانک ها باید حمایت بیشتری از دولت برای عبور از شرایط فعلی کشور داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
حسن روحانی رئیس جمهور گفت: چیزها در دل دارم، شهامت گفتنش را دارم.

آقای روحانی،
این فرمایش شما مصداق قسم حضرت عباس و دم خروس است زیرا کسی که شهامت گفتن دارد هیچی در دل نگاه نمی دارد بلکه در همان لحظه اول به زبان می آورد، از شما انتظار می رود قدری منطقی باشید،
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که همصدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: