کد خبر: ۷۹۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۲۴
فال روزانه چهارشنبه 14 آذر 1397
متولد فروردین : توجه کردن به کار و وظایف کاری اکنون برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، اما اگر امروز شما فکر کنید که کسی به کمک احتیاج دارد، نمی‌توانید بهش جواب رد بدهید. ممکن است شما بتوانید با باریک‌بینی خود بر این مشکل چیره شوید. البته کمک کردن به فردی که نیاز به کمک دارد کار اشتباهی نیست، اما اکنون قبول کردن محدودیتهایتان باعث می‌شود که این فرد ناامید نشود.

متولد اردیبهشت
: شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید که در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات به همین نقطه ختم می‌شود به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود. در بعضی از مراحل لازم است که تلاش و فعالیتی از خود نشان دهید. بیش از حد در ﺁینده به سر می‌برید کمی نیز در امروز زندگی کنید. زندگی امروز نیز برایتان اهمیت داشته باشد.

متولد خرداد : امروز شما بیشتر از همیشه از درون خود آگاهی دارید چرا که ماه کامل نشان شما مانند یک آیینه عمل می‌کند. اما برای تان سخت است که آنچه را که می‌دانید توصیف کنید به خاطر اینکه عطارد پیوند دهنده نشان شما را ترک می‌کند- و شما احساس پیچیدگی و در هم ریختگی می‌کنید. تا بحال خردمندانه در اوج بازی تان بودید با این وجود به نظر می‌رسد اکنون زمام امور از دست تان رها شده است. عصبی نشوید؛ شما هیچ چیز مهمی را از دست نداده‌اید. در عوض این توانایی را بدست آورده‌اید که آرام باشید و کاری را که شروع کرده بودید به پایان برسانید قبل از اینکه کارتان را به دیگری بسپارند.

متولد تیر : شما امروز بسادگی می‌توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می‌شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذرمی‌دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت کمی که دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت‌ها پاک کنید.

متولد مرداد : شما امروز باید با یک مشکل کوچک که تازگی برایتان پیش آمده روبرو شوید. شاید راه حل به سادگی رفتن سریع به بانک باشد!! اما می‌تواند کمی ‌هم پیچیده باشد. حالا راه حل هرطور باشد، این هشداری برای شما است که اگر همین الان این مشکل را حل نکنید بعدها و طی هفته بعد این مشکل قدیمی‌ دوباره آشکار می‌شود. شاید راه حل سریعی به ذهنتان بیاید، اما بهتر است با کند و کاو کردن در مورد مشکل و منشا و اساس آن برای همیشه آن را حل کنید.

متولد شهریور : امروز شما مجبورید تصمیم مهمی ‌بگیرید كه این تصمیم می‌تواند بر خانواده‌تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یكی ازا قوام مسن یا حداقل یكی افراد هم سن و سال خود مشورت كنید. مثل اینكه یك نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد كرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانوادگی هم وقت كافی اختصاص بدهید.

متولد مهر : ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!

متولد آبان
: شما امروز احساس می‌کنید کنترل زندگی روزمره ‌ان از دستتان در رفته است و هرقدر بیشتر سعی می‌کنید اوضاع را به حالت قبل برگردانید، رضایت کمتری حاصل می‌شود. اخم نکنید؛ دنیا به آخر نرسیده است!! درحقیقت شاید بهتر از آنچه خودتان فکر می‌کردید عمل کرده باشید. تا هفته آینده که بهرام به طور مستقیم در مسیر نشانه شما قرار بگیرد مدتی طول می‌کشد تا بفهمید که چقدر پیشرفت کرده اید.

متولد آذر
: شما امروز به خاطر اینکه بتوانید خودتان را برای فردا که ماه به نشانه تان باز می‌گردد آماده کنید، باید کارهای خیلی زیادی انجام دهید. اگرچه کار شما به راحتی روی غلطک می‌افتد، اما شاید در طول کار با موانع متعددی نیز روبرو شوید. با چیزهایی که جلوی راهتان را گرفته‌اند نجنگید؛ در عوض نگاه کنید و ببینید که نشانه‌ها بهتان چه می‌گویند! اگر شما از این نشانه‌ها درس بگیرید، بهتان اجازه داده می‌شود که به مرحله بعدی پا بگذارید!

متولد دی : قبول كردن مسئولیت‌های خیلی زیاد ابتدا ممكن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید كارهایی كه شروع كرده اید را تمام كنید همه چیز تغییر خواهد كرد. خوشبختانه شما هم اكنون می‌توانید وظایف خود را به كارهای كوچكتر تبدیل كرده و به صورت جداگانه روی هر كدام از آنها تمركز كنید. اگر چه یكسره كار كردن شما را خسته می‌كند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله كارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.

متولد بهمن : همچنانکه روز می‌گذرد ممکن است از وظایف و مسئولیت‌های دنیوی خود خسته شده و منتظر مقداری آرامش و سکوت در محیطی جدا از دیگران باشید. درست است که شما طالب تنهایی و خلوت هستید اما مخصوصا الان انسان تنبلی نیستید. ممکن است دیگران متوجه نباشند که شما چقدر انرژی صرف کرده اید چرا که شما فعالیت‌های خود را محدود می‌کنید تا بر رویاها و تصورات تان سلطه داشته باشید. این کار به معنی وقت هدر دادن نیست؛ هر آنچه شما درباره امروز خیال پردازی می‌کنید ممکن است فردا صورت واقعیت به خود بگیرد.

متولد اسفند : امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده كه دیگران را در ایده‌های خود سهیم كنید، به خصوص اگر می‌خواهید كه آنها در اجرا كردن برنامه‌های مهم به شما كمك كنند. اما زمانی كه ایده ها‌یتان را بیان می‌كنید احتمال دارد كه خیلی عجیب و افراطی جلوه كنید. آرام حركت كنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا كنید.

پرشین فال



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: