کد خبر: ۷۹۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۸۸
«علیرضا جاویدنیا» کارگردان برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما»، مجری و گوینده در برنامه‌های طنز رادیو ایران در بخش مراقبت‌های ویژه مرکز قلب تهران بستری شد. این گوینده و بازیگر به دلیل مشکلات قلبی روز گذشته، 12 آذرماه در بیمارستان بستری شد و هنوز هم در بخش مراقبتهای ویژه تحت درمان است.
علیرضا جاویدنیا، کارگردان «صبح جمعه با شما» در بیمارستان بستری شد

«علیرضا جاویدنیا» کارگردان برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما»، مجری و گوینده در برنامه‌های طنز رادیو ایران در بخش مراقبت‌های ویژه مرکز قلب تهران بستری شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، این گوینده و بازیگر به دلیل مشکلات قلبی روز گذشته، 12 آذرماه در بیمارستان بستری شد و هنوز هم در بخش مراقبتهای ویژه تحت درمان است.
تهیه کننده برنامه «صبح جمعه با شما» روز سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: جاویدنیا را خیلی از مخاطبان رادیویی با شخصیت آقای مکرر و خان خان می شناسند، این گوینده و بازیگر رادیویی، یکشنبه همین هفته مسئولیت اجرای برنامه تجلیل از پیشکسوتان طنز را بر عهده داشت و خیلی خوب هم از پس این اجرا بر آمد اما شامگاه یکشنبه کمی حال عمومی او به هم ریخت که متاسفانه دیروز به بیمارستان منتقل شد و اکنون در بخش مراقبتهای ویژه تحت درمان است.
ساجد قدوسیان ادامه داد: زمانی که مطلع شدم حال عمومی جاویدنیا بد است سعی کردم با او تماس تلفنی بگیرم اما موفق نشدم و نهایتا شامگاه دوشنبه توانستم با او صحبت کنم، حالش بهتر بود، اما در ناحیه قلب احساس ناراحتی می کرد.
تهیه کننده «صبح جمعه با شما» با اشاره به اینکه جاویدنیا 67 سال دارد، گفت: نشاط و انرژی او را هیچ وقت نمی توان با یک مرد 67 ساله مقایسه کرد اما باید قبول کرد که جاوید نیا به هفتاد سالگی نزدیک می شود و باید بیشتر مراقب سلامتی جسمی خودش باشد.
وی بیان داشت: امیدوارم با بهبود حال جسمی و ترخیص جاویدنیا از بیمارستان، بتوانیم در برنامه جمعه از حضور او استفاده کنیم البته سعی خواهیم کرد که مراعات حالش را کنیم.
قدوسیان ادامه داد: ما دوست داریم جاویدنیا هم به عنوان یک گوینده و بازیگر تلویزیونی و هم به عنوان یک کارگردان در برنامه آینده «صبح جمعه با شما» این هفته حضور داشته باشد.
وی همچنین با اشاره به اینکه وضعیت جسمی «حسین محب اهری» این روزها زیاد مساعد نیست، گفت: محب اهری نیز در بیمارستان بستری است، او جزء بازیگرهای رادیویی قدیمی این برنامه است و در چندین شخصیت ایفای نقش می کند.
قدوسیان یادآور شد: محب اهری در «صبح جمعه با شما» مسئولیت اجرای کاراکترهای مهمی چون بازجو و معلم را دارد البته پزشک معالج او هنوز اعلام نکرده است که این هنرمند چه زمانی از بیمارستان مرخص خواهد شد.
تهیه کننده صبح جمعه با شما درباره وضعیت جسمی «عباس محبی» بازیگر و نویسنده پیشکسوت طنز رادیو نیز اعلام کرد: محبی هم این روزها وضعیت جسمی ایده آلی ندارد و آلودگی هوا خیلی به روی سلامتی اش تاثیر گذاشته است و با اینکه در برنامه اخیر تجلیل از پیشکسوتان طنز رادیویی، حالش بد شد اما به احترام حاضران، تا آخر برنامه در سالن ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: