کد خبر: ۷۹۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۱۷۹
رئیس مجلس تاکید کرد: گاهی می‌بینیم که مسئولان در رسانه‌ها می‌گویند فلان چیز قاچاق وجود دارد دست برخی هست به گونه‌ای گرد هم می‌گویند که معلوم نیست به کجا می‌خورد. این چه خاصیتی در اطلاع‌رسانی دارد؟ مردم شما را نگذاشتند که نظر بدهید، گذاشته‌اند که مسائل را حل کنید.
واکنش لاریجانی به اظهارات ظریف درباره پولشویی/ مردم شما را نگذاشتند که نظر بدهید، گذاشته‌اند که مسائل را حل کنید

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه پیش از این رحمانی‌فضلی از پول‌های کثیف در انتخابات صحبت کرده بود الان هم ظریف این مساله را مطرح کرده است که آیا وجود این پول‌ها در کشور و پولشویی را تایید می‌کنید، گفت: دو مساله وجود دارد اول اینکه ما در کشور پولشویی داریم یا به قول آقای رحمانی فضلی پول کثیف داریم؟ بله هست. باید دید مردم انتظار دارند که مسئولان در این رابطه اعلام‌نظر کنند یا آن را حل کنند؟ فکر می‌کنم باید به قسمت دوم  بیشتر فکر کنیم. اگر پولشویی هست مسئولان بروند این مشکل را حل کنند.

رئیس مجلس ادامه داد: گاهی می‌بینیم که مسئولان در رسانه‌ها می‌گویند فلان چیز قاچاق وجود دارد دست برخی هست به گونه‌ای گرد هم می‌گویند که معلوم نیست به کجا می‌خورد. این چه خاصیتی در اطلاع‌رسانی دارد؟ مردم شما را نگذاشتند که نظر بدهید، گذاشته‌اند که مسائل را حل کنید. 

وی تاکید کرد: اگر در  زمینه قاچاق و دست‌های آلوده در این میان اشکالی می‌بینید و اینکه پولشویی یا پول کثیف هست باید آن را حل کنید یا آن فرد را اعدام کنید؟ ما در کشور عملیات روانی از بیرون داریم که بیشتر می‌شود و دروغ هم می‌گویند و عده‌ای هم در داخل به جای اینکه مشکل را حل کنند روی آن گذاشته و دوباره آن را می‌گویند. همه دوستان اگر در سه قوه هستند باید این مساله را حل کنند. نکته بعد اینکه شما که کار رسانه بلد هستید باید به سیاستمداران یاد دهید که این مسائل را حل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: