کد خبر: ۷۹۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۵
در اولین روز از دومین هفته آذر، قیمت دلار یک کاهش دیگر را تجربه کرد و به ابتدای کانال ۱۱ هزار تومانی نزدیک تر شد. روز شنبه، شاخص ارزی ۳۵۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.
شروع کاهشی شاخص ارزی در هفته دوم آذر

به گزارش خبرداغ ، در اولین روز از دومین هفته آذر، قیمت دلار یک کاهش دیگر را تجربه کرد و به ابتدای کانال ۱۱ هزار تومانی نزدیک تر شد. روز شنبه، شاخص ارزی ۳۵۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

افت قیمت دلار در شرایطی صورت گرفت که این ارز روز پنج شنبه پس از ۶ کاهش متوالی تغییر مسیر داده و از ابتدای کانال ۱۱ هزار تومانی فاصله گرفته بود.

با این حال، روز شنبه، بازار به افزایش انتهای هفته گذشته بی محلی کرد و معاملات خود را در نزدیکی محدوده ۱۱ هزار و ۲۰ تومان آغاز کرد.

بر اساس گفته های فعالان، در ساعات اولیه روز، حتی برخی از صرافی ها و دلالان قیمت فروش خود را به زیر کانال ۱۱ هزار تومانی بردند، به طوری که برخی صرافی ها با قیمت ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان اقدام به عرضه کردند و شماری از دلالان فروش خود را در عدد ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان صورت دادند.

اقتصاد نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: