کد خبر: ۷۹۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۵۶۲
فال روزانه یکشنبه 11 آذر 1397
متولد فروردین : تمرکز کردن بر روی تواناییهایتان و ارزش قائل شدن برای شغلتان امروز برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخودار است. اما شما امروز واقعاً این کار را نکرده‌اید. این سخن به معنی این نیست که شما انسان تنبلی هستید، بلکه فقط به این دلیل است که شما از شغلی تکراری و قدیمی خسته شده و ترجیح می‌دهید که استعدادهای خلاقانه‌تان را گسترش دهید.

متولد اردیبهشت : شما در این روزها احساس می‌کنید فاصله‌ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است به همین دلیل بسیار ناراحت هستید اما ناراحت و نگران نباشید زیرا دلیل این فاصله‌ای که بین شما دو نفر رخ داده است به زودی مشخص خواهد شد، بهتر است در این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید، زیرا شما دارای قدرت فکری مناسبی نیستید و ممکن است به خاطر راهی که انتخاب می‌کنید به بیراهه بروید. راه زندگی شما کمی باریک شده است و باید خیلی با احتیاط از پرتگاه‌ها و درهای زندگی عبور کنید.

متولد خرداد
: ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

متولد تیر : اگرچه شما واقعا نمی‌خواهید امروز وقت و انرژی خود را برای دفاع از عقاید و باورهای خود هدر دهید اما می‌خواهید دیگران بسرعت دیدگاه شما را درک کرده و آنها را قبول کنند. اما این کار آسان نیست به خاطر اینکه ممکن است یک مین زیر سطح زمین پنهان شده باشد. زمانیکه شما نظرات و باورهای کنونی خود را بیان می‌کنید ممکن است بیش از آنکه انتظار داشته باشید از دیگران واکنش احساسی دریافت کنید. الان وقت آن نیست که ثابت کنید چقدر ثابت قدم و سرسخت هستید. برعکس اگر بتوانید در رویکرد خود انعطاف‌پذیر باشد می‌توانید همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید.

متولد مرداد
: ممکن است امروز به دلیل تجمع تعداد زیادی از سیاره‌هایی در نشان تان برایتان بسیار سخت باشد که به احساسات خود اعتماد کنید. ولی دیگران از این تجمع نجومی‌بیشترین استفاده را می‌کنند و اوقات بهتری دارند. اما شما با صدای سرکش درونی خود که به شما یادآوری می‌کند چگونه زندگی تان را نامتعادل کنید درگیر هستید. شما به خودتان اجازه می‌دهید که عقل تان به قلب تان دستور دهد که چه کار باید بکنید. نادیده گرفتن آرزوهایی که این روزها دارید کار جالبی نیست. پس قبل از اینکه حرکت تان را شروع کنید اول خوب فکر کنید.

متولد شهریور : شما در حال حاضر نمی‌توانید كنترلی بر روی پول خرج كردن خود داشته باشید، به خصوص وقتی كه تصمیم می‌گیرید شیء خیلی لوكسی بخرید. یك اثر هنری زیبا، ست جدیدی برای آشپرخانه و یا حتی یك وسیله جدید برای داخل ماشینتان، همه اینها چیزهایی خاصی هستند كه به زندگی شما اضافه می‌شوند. اما خریدن این چیزها ممكن است تمام حساب شما را خالی كند. بنابراین قبل از خرید كردن حساب بانكی خود را چك كنید.

متولد مهر : امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده‌اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. حتی اگر امروز پیچ و تابهای غیر منتظره‌ای ایجاد شد، فقط نقش موجهای پیشروی کننده را ایفا کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کاری می‌کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده‌اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

متولد آبان : امروز چیزی وجود ندارد که شما را مشغول کند و بدوینوسیله شما را از پیشرفت باز دارد مگر اینکه درانجام وظایف خانه و خانواده تان کوتاهی کرده باشید. مهم نیست که در مرحله بعدی چقدر می توانید تفریح کنید مهم این است که قادر نیستید که کارتان را ترک کنید تا زمانیکه تمام مسئولیت هایتان را انجام داده باشید. اما بعد از اینکه وظایف تان را انجام دادید ممکن است هر چیزی پیش بیاید. تا زمانیکه این کار را به عنوان یک تفریح و ماجراجویی ببینید؛ مطمئن باشید که برای انجام این گونه کارها در آینده داوطلب خواهید شد.

متولد آذر
:
حالا که ونوس بی سر و صدا از نشانه شما می‌گذرد، شما در زمینه رسیدن به اهدافتان و یا دست یافتن به رضایت احساسی نگرانی کمتری دارید. ونوس تا ۴ اردیبهشت در دوازدهمین خانه تان یعنی خانه "رویاها” می‌ماند و در این مدت به راحتی می‌توانید به خواسته هایتان برسید. ولی الان وقت قبول کردن وضعیت کنونی نیست. تنبلی کردن در طولانی مدت به نفعتان نخواهد بود، اما شکیبایی پیشه کردن شانس رسیدن به موفقیت را زیاد می‌کند.

متولد دی
: شما فکر می کنید که روز خوبی دارید و مجبور نیستید کاری را شروع کنید، اما هرچقدر بیشتر به عصر نزدیک می شویم شما بیشتر در فکر فرو می روید. شما می دانید که باید به خاطر جنبه های معینی از زندگی خود شکرگزار باشید و همچنین بیش از اندازه نسبت به مسائلی که نیازمند بهبود و اصلاح کردن هستند آگاهی دارید. بنابراین روی چیزهای بی اهمیت متمرکز نشوید، بلکه روی مسائلی تمرکز کنید که می دانید برای رسیدن به این اصلاحات وجودشان لازم و واجب است.

متولد بهمن
: اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه‌تان می‌باشد در حال حرکت است، و می‌تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می‌شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی‌تان برسید.

متولد اسفند
: ممکن است این روزها پنجره خلاقیت شما بسته باشد پس امروز را به بطالت نگذرانید. به کارهایی که قبلا انجام داده‌اید نگاهی کنید و لیست کوتاهی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و تمام تلاش تان را برای تمام کردن یک برنامه قدیمی ناتمام صرف کنید یا اینکه همین الان کار جدیدی را شروع کنید. صبر نکنید تا زمان بهتری پیش بیاید. از لحظه حال بهترین استفاده را ببرید.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: