کد خبر: ۷۹۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۳۵۱
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: چرخ های یک فروند هواپیمای یکی از شرکت های هواپیمایی به دلیل ترمز سخت دچار آتش سوزی شد.
چرخ های یک فروند هواپیما در فرودگاه تبریز به دلیل ترمز سخت دچار آتش سوزی شد

به گزارش خبرداغ، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: چرخ های یک فروند هواپیمای یکی از شرکت های هواپیمایی به دلیل ترمز سخت دچار آتش سوزی شد.

مصطفی صفایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پرواز شامگاه جمعه تهران - تبریز یکی از شرکت های هوایی ساعت 11 شب در تبریز هنگام نشست دچار مشکل شد.

وی ادامه داد: به دلیل اشکال در سیستم هواپیما، خلبان مجبور به ترمز سخت می شود که این امر باعث داغ شدن بسیار زیاد برک چرخ شده و به لاستیک ها صدمه وارد شد.

صفایی با بیان اینکه علت این ترمز و اشکال موجود در سیستم باید از سوی شرکت مورد نظر اعلام شود، افزود: در باند فرودگاه هیچ مشکلی برای هواپیما پیش نیامد و مسافران به راحتی از هواپیما پیاده شدند.

وی گفت: به دلیل گداخته شدن لاستیک ها و به تشخیص مسوول فنی شرکت هر 4 لاستیک هواپیما تعویض شد و هواپیما تا نیم ساعت دیگر بدون مسافر به سمت تهران پرواز می کند.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با بیش از هفت دهه قدمت، پس از فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) تهران، فرودگاه های مشهد، اصفهان و شیراز از نظر تعداد پرواز و حجم مسافر در رده ششم فرودگاه های کشور قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: