کد خبر: ۷۹۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۴۲
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردی کلاهبردار که به عنوان خواستگار از چندین زن در شهر یاسوج آنان را اغفال کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.
کلاهبرداری که کارش خواستگاری بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردی کلاهبردار که به عنوان خواستگار از چندین زن در شهر یاسوج آنان را اغفال کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ سعید بالش زر در جمع خبرنگاران گفت: با ارجاع چندین شکوائیه و مراجعه حضوری خانم های جوانی علیه فردی که از راه خواستگاری دروغین و جلب اعتماد، از آنها کلاهبرداری کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد فرد جوانی که مدعی بود مهندس شرکت نفت و دارای چندین مزرعه پرورش ماهی است از سوژه های خود کلاهبرداری و پس از برقرای ارتباط تلفنی و آمد و رفت با خانواده ها و جلب اعتماد آنها، از موقعیت پیش آمده سوء استفاده و با اخذ طلا و جواهرات و پول نقد از آنها، در فرصتی مناسب متواری و دیگر جوابگوی تلفن خود نبود که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بالش زر بیان کرد: به دنبال اظهارات مالباختگان و ترسیم چهره فرضی متهم، اقدامات فنی و کارشناسی توسط ماموران انجام گرفت که در ادامه مشخص شد متهم مورد نظر دارای سوء شهرت و سوابق متعدد کیفری کلاهبرداری در کارنامه خود دارد.

این مقام انتظامی در استان خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات لازم و پیگیری های مستمر و شناسایی محل تردد، با هماهنگی و اخذ دستور مقام قضایی، ماموران در اقدامی غافلگیرانه و سریع متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متهم در بازجوئی های فنی پلیس به صراحت به بزه انتسابی یعنی خواستگاری دروغین و کلاهبردای از 10 زن در شهر یاسوج اعتراف کرد.

بالش زر با اشاره به اینکه متهم پس از تحویل به مرجع قضائی روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: کلاهبرداران افراد زیرک، شیک پوش و چرب زبان هستند و تاکید موکد می‌شود شهروندان و به ویژه خانم ها باید مراقب باشند که بدون تحقیق و بررسی و شناخت کامل با هر کسی و به بهانه خواستگاری و ازدواج، ارتباط برقرار نکرده و به درخواست های غیرمعقول آنها توجه نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: