کد خبر: ۷۹۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۳۱۳
سایت رسمی AFC یک نظرسنجی درخصوص انتخاب برترین گل فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا انجام داده که تا اینجا گل نورالهی از پرسپولیس و چنگ چین در صدر این نظرسنجی قرار دارد.
رقابت نزدیک نورالهی با بازیکن چشم بادامی‌ها/ هواداران رای بدهند+لینک نظرسنجیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سایت رسمی AFC یک نظرسنجی درخصوص انتخاب برترین گل فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا انجام داده که تا اینجا گل احمد نورالهی از پرسپولیس بالاتر از گل مامه تیام، بازیکن پیشین استقلال در صدر این نظرسنجی قرار دارد.پس از به پایان رسیدن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی کاشیما، کنفدراسیون آسیا نظرسنجی جدیدی در خصوص برترین گل سال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ ترتیب داده است.

 

در بین نامزدهای کسب عنوان بهترین گل فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا نام نورالهی و مامه تیام دیده می‌شود. تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل 2018لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نایب‌قهرمانی رسید، در این بین یک نماینده دارد که آن نورالهی است بابت گلی که در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل الجزیره به ثمر رساند.

 

در بین نامزدهای کسب این عنوان، نام مامه تیام، مهاجم پیشین استقلال، هم دیده می‌شود. گلی که او در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل ذوب‌آهن به ثمر رساند نیز از برترین گل‌های این فصل رقابت‌هاست. در جدیدترین آمار نظرسنجی، چنگ چین با  147962 رای حدود 45 درصد آرا را کسب کرده و احمد نورالهی با کسب 129675 حدود 37 درصد آرا در اختیار دارد و مامه تیام با کسب 35746 رای در رده سوم قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: