کد خبر: ۷۹۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۳۸۵
عصبانی شدن موضوع عجیبی نیست و بسیاری از افراد در طول زندگی خود درجاتی از عصبانیت را تجربه می کنند اما وقتی یک نفر عصبانی است چه برخوردی کمک می کند که میزان عصبانی بودن او کم شود؟
وقتی یک نفر عصبانی است چه برخوردی کنیم؟عصبانی شدن موضوع عجیبی نیست و بسیاری از افراد در طول زندگی خود درجاتی از عصبانیت را تجربه می کنند اما وقتی یک نفر عصبانی است چه برخوردی کمک می کند که میزان عصبانی  بودن او کم شود؟

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، عصبانی بودن از موضوعات مختلف می تواند ریشه در نوع شخصیت افراد داشته باشد. درواقع برخی از افراد بیشتر از دیگران عصبانی می شوند و برخی صبورتر هستند. اما نوع رفتار اطرافیان نیز در دامن زدن به این احساس بی تاثیر نیست.

کل کل نکنید

سعی کنید تا حد امکان با فرد عصبانی کل کل نکنید. وقتی فرد خودش به اندازه کافی عصبانی است، نیازی به دعوا کردن با شما ندارد. به جای سرزنش و کل کل اجازه دهید آرامش خود را بازیابد.

سوال پیچش نکنید

سوال پیچ کردن افراد در افزایش عصبانیت آنان موثر است. وقتی یک فرد عصبانی است نباید مرتب از او سوال کنید که چه اتفاقی افتاده است. اجازه دهید خودش در صورت تمایل توضیح دهد.

تنهایش بگذارید

گاهی برخی از افراد در حین عصبانیت نیاز دارند که تنها باشند، بنابراین کمی تنهایی را به فرد عصبانی هدیه دهید و به اصطلاح، زیاد دور و بر او ظاهر نشوید.

یک نوشیدنی مناسب آماده کنید

یک نوشیدنی سرد یا گرم مثل یک چای تازه دم یا آبمیوه تازه می تواند مثل یک داروی مسکن عمل کرده و عصبانیت فرد را تسکین دهد. بنابراین برای فرد عصبانی یک نوشیدنی تهیه کنید.


وقتی یک نفر عصبانی است چه برخوردی کنیم؟

اجازه دهید او صحبت کند

گاهی فرد عصبانی نیاز دارد درد دل کند یا حتی کمی داد و فریاد به راه بیندازد. اجازه دهید این کار را انجام دهد. مدام بین حرف های او نپرید شاید این رفتار شما او را عصبی تر کند.

 




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: