کد خبر: ۷۹۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۲
کتاب «شدن» نوشته میشل اوباما که در روز اول انتشار ۷۵۰ هزار نسخه فروخته بود رقم فروش هفته اول خود را به یک میلیون و چهارصد هزار نسخه رساند.
رکورد فروش کتاب «میشل اوباما»؛ ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نسخه
کتاب «شدن» نوشته میشل اوباما که در روز اول انتشار ۷۵۰ هزار نسخه فروخته بود رقم فروش هفته اول خود را به یک میلیون و چهارصد هزار نسخه رساند.

به گزارش خبرداغ به نقل از هالیوود ریپورتر، انتشارات «کراون» به آسوشیتدپرس اعلام کرد که کتاب خاطرات بانوی اول سابق آمریکا بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نسخه به صورت چاپی و فورمت دیجیتال در آمریکا و کانادا در طول هفت روز از زمان انتشار در ۱۳ نوامبر به فروش رسانده است.

بر اساس تقاضاهای گسترده، ناشر ۳ میلیون نسخه از این کتاب را در آمریکای شمالی چاپ کرده است. این کتاب در روز نخست انتشار ۷۵۰ هزار نسخه فروش داشت که آن را به یکی از بزرگ‌ترین رکوردهای سال بدل کرد.

«کراون» همچنین اعلام کرد که کتاب «شدن» نوشته میشل اوباما رده نخست کتاب غیر داستانی کشورهای «بریتانیا» «آلمان» «فرانسه» «هلند» «اسپانیا» «دانمارک» و «فنلاند» را به خود اختصاص داده است. در آلمان تعداد ۲۰۰ هزار نسخه از این کتاب به فروش رسیده است و باعث چاپ ۱۰۰ هزار نسخه دیگر برای این کشور شده است. این کتاب در بریتانیا ۵۷۵ هزار نسخه فروش داشته است که توسط انتشارات «وایکینگ» منتشر شده است. در هلند نسخه هلندی زبان این کتاب جایگاه نخست و نسخه انگلیسی زبان جایگاه دوم پرفروش‌های این کشور را به خود اختصاص داده است.

کتاب «شدن» میشل اوباما به راحتی رکورد کتاب «تاریخچه زندگی» هیلاری کلینتون را که در هفته اول انتشار ۶۰۰ هزار نسخه فروش داشته را با رقم ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نسخه، درهم شکست.

 فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: