کد خبر: ۷۹۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۴
امروز صورت گرفت؛
جلسه کمیسیون سیاسی اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح پنجشنبه اول آذر در قم برگزار گردید.
بررسی فضای مجازی در جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خبرگان

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جلسه کمیسیون سیاسی اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح  پنجشنبه اول آذر در قم برگزار شد.

در این جلسه وضعیت فعلی فضای مجازی و راهکارهای کاهش آسیب های آن با حضور مسؤولان و کارشناسان این حوزه؛ سردار جلالی رئیس پدافند غیر عامل، مهندس فتاحی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جاویدنیا معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور و کارشناسان فضای مجازی حوزه علمیه قم، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارش اقدامات دستگاه های مسؤول در این راستا برای اعضاء کمیسیون تبیین شد.

براساس آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری، این کمیسیون، موظف است با تشکیل جلسات با حضور نخبگان و مسؤولین امور سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی، مسائل مهم داخلی و جهانی که به نحوی به انجام وظایف خبرگان مربوط می شود را مورد بررسی قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: