کد خبر: ۷۹۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۶۰
در سوییس انجام شد؛
دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی با نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه و برخی از شخصیت‌های معارض سوری در سوییس دیدار کرد.
؛دیدار جابری انصاری با دیمیستورا و برخی از شخصیت‌های معارض سوری

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین جابری انصاری، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره‌کننده ارشد ایران در مذاکرات بین‌المللی صلح سوریه که از عصر دوشنبه ۲۷ آبان ماه در سوئیس حضور دارد، دیروز و امروز در دیدارهایی جداگانه با استفان دیمیستورا، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه و برخی از شخصیت‌های معارض سوری گفت‌وگو و رایزنی کرد.

در این دیدارها، پیرامون حل مشکلات فراروی تاسیس و شروع به کار کمیته قانون اساسی سوریه و برنامه‌های دور جدید نشست بین‌المللی صلح سوریه که قرار است، روزهای پایانی هفته آتی در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار شود، رایزنی و تبادل نظر شد.

جابری انصاری هفته گذشته نیز در دیدار از دمشق با بشار اسد رئیس جمهور، ولید معلم وزیر امور خارجه و برخی دیگر از مقامات سیاسی و امنیتی سوریه درخصوص آخرین تحولات سوریه و مسائل مرتبط با کمیته قانون اساسی این کشور دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: