کد خبر: ۷۹۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۱
رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور در جمع مسئولان اعتبارات بانک کشاورزی استان های نوغان خیز کشور در بابلسر، پرداخت تسهیلات بانکی برای نوغانداران را موجب افزایش بهره وری عوامل تولید، ایجاد بازدهی مناسب و ارزش افزوده در این حوزه دانست.
بانک کشاورزی در سال جاری بالغ بر 27 میلیارد ریال تسهیلات در حمایت از نوغانداران کشور پرداخت کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی، این بانک از ابتدای سال جاری تا 24 آبان بالغ بر 27 میلیارد ریال تسهیلات پرورش کرم ابریشم برای حمایت از توسعه و رونق صنعت نوغانداری کشور پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش، در سال جاری تا کنون  148 فقره تسهیلات پرورش کرم ابریشم توسط بانک کشاورزی  در استان های خراسان رضوی، گیلان، فارس، کرمانشاه، اردبیل، مرکزی، قزوین، گلستان و خراسان شمالی پرداخت شده است که بیشترین پرداخت در استان خراسان رضوی صورت گرفته است.

شایان ذکر است پرورش کرم ابریشم در صورت حمایت و برنامه ریزی جدی می تواند علاوه بر اشتغالزایی ، توسعه پایدار روستایی و رونق تولید داخلی، سهم به سزایی در شکوفایی اقتصادی و توسعه صادرات غیرنفتی کشور داشته باشد و به همین منظور، بانک کشاورزی با  پرداخت تسهیلات به پرورش دهنگان کرم ابریشم، می کوشد تا نقش حمایتی خود را در این زمینه به خوبی ایفا کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: