کد خبر: ۷۹۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۳۷۶
یکی دیگر از شاکیان استقلال تهران به صورت جدی وارد عمل شده و قرار است با شکایت به فیفا مطالباتش را دریافت کند.
دردسر جدید برای استقلال ؛ خرید عجیب شفر شاکی ۴۰۰ هزار دلاری استقلالبه گزارش خبرداغ،  در روزهای پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتبال در حالیکه استقلالی‌ها به جذب بازیکن برای تقویت امیدوار بودند شوک جدیدی به آنها تحمیل شده است که می‌تواند عواقب خطرناکی را هم به دنبال داشته باشد. در حالیکه اواسط شهریورماه پرونده شاکیان استقلال در آغاز مدیریت امیرحسین فتحی بسته شده بود، حال خبر می‌رسد که پرونده جدیدی از تیم تهرانی در فیفا تشکیل شده است. بویان نایدنوف، بازیکن مقدونیه‌ای که در زمان مدیرعاملی سیدرضا افتخاریبه استقلال ملحق شد و به دلیل مصدومیت نتوانست به اندازه یک مسابقه معمولی در ترکیب آبی‌پوشان حضور داشته باشد بابت مطالبات معوقه‌‌اش به فیفا شکایت کرده است!

 

مدت قرارداد او دو ساله بوده؛ در فصل اول ۱۳۰ هزار دلار و سال دوم ۳۰۰ هزار دلار! اینکه چرا چنین مدت قراردادی برای این بازیکن تعیین شده است باید از مدیران سابق استقلال پرسید اما با پرداخت ۲۷ هزار دلار از سوی باشگاه در زمان حضور او در ایران، حالا این بازیکن مبلغی بالغ بر ۴۰۰ هزار دلار از این باشگاه طلبکار است.

 

در زمانی که نیاز به بودجه مناسب و تقویت استقلال در نیم فصل به شدت احساس می‌شود معاونین حقوقی باشگاه باید به این پرونده ورود کنند و به نحوی رضایت بویان را جلب کنند تا از خطر کسر امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی جلوگیری کند.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: