کد خبر: ۷۹۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
تعداد بازدید: ۲۸۴
مدیر عامل پیشین استقلال معتقد است گروهی برای نیمکت مربیگری استقلال نقشه کشیده اند اما وینفرد شفر دلیل اصلی ناکامی‌های استقلال نیست.
فتح‌الله زاده: از داخل باشگاه می‌خواهند شفر برکنار شودبه گزارش خبرداغ ، علی فتح‌الله زاده دیروز به شدت از برخی افراد دلخور بود و تأکید داشت برای کوبیدن وینفرد شفر اسب خودشان را زین کرده‌اند. با هم چکیده حرف‌های مدیرعامل اسبق استقلال را مررو می‌کنیم.


* به نظرم یک گروه یا جریان خاصی پشت پرده در حال اقدام هستند تا جانشین شفر شوند. آن‌ها خودشان را محق می‌دانند تا نیمکت استقلال را به دست بیاورند و یک عده در داخل خود باشگاه هم دل‌شان می‌خواهد شفر برکنار شود. بعضی از این افراد در آرزوی سرمربیگری استقلال هستند و عده‌ای هم می‌خواهند اتفاق فوق دوباره برایشان تکرار شود.


* من نمی‌گویم وینفرد شفر مقصر نیست، ولی قاطعانه می‌گویم متهم ردیف اول نتایج استقلال نیست. شما نگاه کنید سر قضیه دستیار چه جنجالی به پا شده است. اگر در قراردادش آمده که باشگاه باید در مورد دستیاران به ویژه دستیار اول نظر بدهد، باید عمل شود و اگر در قرارداد نیامده هم باید اجازه داد سرمربی آرامش داشته باشد. در دوره من هر وقت سرمربی خارجی بود، شرط می‌گذاشتم که دستیار اول باید ایرانی باشد. اگر این مسائل در قرارداد ذکر شود، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.


* خود مدیران قبلی استقلال گفتند در حدود ۱۲ میلیارد از بودجه کنونی باشگاه پیش‌خور شده است. 


* من با ۱۰۰ میلیارد تومان برای استقلال ۳ تا جام داخلی و آسیایی آوردم، اما آقایان طی سال‌های اخیر ۴۰۰ میلیارد خرج کرده‌اند و حاصل آن هم هیچ جامی نبوده است. الان سؤال اینجاست که چطور پرسپولیس در حالی که ۲ برابر استقلال بدهی داشت، توانسته آن‌ها را تسویه کند، ولی استقلال...


* در دوره گودرزی خیلی به من کم‌لطفی شد و همین آقای گرشاسبی هم به من کمکی نکرد، ولی صادقانه می‌گویم که برای همین مدیرعامل محترم پرسپولیس هم کلی حرف و حدیث درست کرده‌اند و می‌خواهند او را کنار بگذارند.


* فرهاد مجیدی عاقل‌تر از این است که خودش را خراب کند. مگر شما دستیار نمی‌خواهید؟ خب چرا نمی‌گذارید مجیدی بیاید؟ با فرهاد مشکل داشتید، خب چرا نگذاشتید جباری دستیار شفر شود؟ یک عده نمی‌خواهند استقلال جام بگیرد. آن‌ها نمی‌توانند جام‌ها را ببینند.


* این همه پشت سر من حرف زدند. ۴۰ سال است در این مملکت پست دارم، شکر خدا هیچ ارگانی حتی یک ریال مسئله مالی از من رو نکرده است، دلیل آن هم ساده است، من برای خودم چیزی نبرده‌ام. عاشقانه کار کرده و صادقانه رفتار کرده‌ام و حسابم پاک است.


* قطعاً تا وقتی این وزیر و معاونانش باشند، برنمی‌گردم، دلیل هم دارم، ایشان به هر دلیلی دوست نداشت با من کار کند من هم تمایلی ندارم، اما دلم می‌خواست به عنوان کسی که ۷ جام برای استقلال آورده‌ام، آقای وزیر یک بار مرا دعوت می‌کرد و حرف‌هایم را می‌شنید. خیلی تلخ است که برای امثال هوشنگ، گلشن، مهتاب و... وقت داشتند، اما برای من نه.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: