کد خبر: ۷۹۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۴
پیشکسوت استقلال گفت: حتی با ۵ کاپ سوپرجام هم ستاره‌ای روی پیراهن پرسپولیس نمی‌آید.
بیانی: خود شفر هم می‌داند خارجی‌های استقلال در حد این تیم نیستندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پیشکسوت استقلال گفت: سوپرجام یک مسئله تشریفاتی و فرعی بود، ولی آن‌قدر حاشیه‌های آن را بزرگ کرده‌اند که حالا هواداران حساس شده‌اند.

 

گروهی از پیشکسوتان استقلال این روز‌ها در صف منتقدان وینفرد شفر قرار گرفته‌اند و شاهین بیانی هم در زمره همین افراد است. البته کاپیتان اسبق آبی‌پوشان که با این تیم قهرمان آسیا شده در عین انتقاد، تأکید دارد هنوز هم می‌توان به کورس برگشت و قهرمان شد.  با شاهین بیانی همکلام شدیم که چکیده حرف‌هایش در ادامه آمده است.

 

* باور کنید من هم مثل همه هواداران از این شرایط ناراحتم، ولی باید قضیه را واقع‌بینانه نگریست. به نظرم خارجی‌های استقلال نه تنها در حد این تیم بلکه اصلاً حتی در حد لیگ برتر هم نیستند.


* وقتی امثال الحاجی گرو و مارکوس نیومایر بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه به بازی گرفته می‌شوند، یعنی اینکه خود شفر هم فهمیده آن‌ها در حد استقلال نیستند.


* استقلال هنوز از کورس قهرمانی جا نمانده فقط باید دوباره اوج بگیرد. باید بازیکنان جدید خرید. استقلال به یک مهاجم و یک هافبک بازیساز احتیاج دارد. اگر قرار به خرید دوباره بازیکنان خارجی است، ابتدا باید این نفرات خارجی کنار گذاشته شوند و پس از آن راه برای جذب مهره‌های غیرایرانی مطمئن و کارآمد فراهم شود. به نظرم کمیته فنی باید روی خرید‌های خارجی احتمالی تیم در نیم‌فصل نظارت کند. شما بازی با سپاهان را ببینید. فرق بازی در نفرات خارجی دو تیم بود. الحاجی گرو و نیومایر را بگذارید کنار ولادیمیر کومان و کی‌روش استنلی تا متوجه کیفیت بالای مهره‌های خارجی سپاهان شوید. 


* اگر شفر به کمیته فنی استقلال اعتماد ندارد، اصلاً بهتر است این کمیته را تعطیل کنیم. اگر قرار باشد سرمربی تیم به جلسات کمیته فنی نرود، بدیهی است کمیته فوق هیچ کمکی نمی‌تواند به تیم کند. البته شفر همان مربی است که پارسال باعث اوج‌گیری‌مان شد. به همین خاطر معتقدم همه مشکلات تیم در وجود او خلاصه نمی‌شود. باور کنید برای خودم هم جای سؤال دارد که چرا استقلال این‌طوری شده! به نظرم کناره‌گیری آقای افتخاری در فاصله یک هفته مانده تا آغاز فصل جدید کاملاً ثابت می‌کند که او شرایط بحرانی تیم را درک کرده بود.


* نتایج این فصل استقلال را هرکس دیگری گرفته بود تا الان اخراج شده بود. البته داستان قرارداد ۳ ساله او هم واقعاً عجیب و غریب است. واقعاً نمی‌دانم چطوری قرارداد بسته‌اند که اگر بخواهند برکنارش کنند باید چند میلیارد تومان غرامت بدهند.


* اولاً سوپرجام یک مسئله تشریفاتی و فرعی بود، ولی آن‌قدر حاشیه‌های آن را بزرگ کرده‌اند که حالا هواداران حساس شده‌اند. به نظرم این جام اصلاً آن‌قدر مهم نبود که چنین ماجرا‌هایی برایش درست کنند. به طرفداران استقلال قاطعانه توصیه می‌کنم بابت ماجرا‌های ایجاد شده حسرت نخورند و عصبانی نشوند، چون واقعاً اتفاق مهمی رخ نداده و اصلاً نباید روی اهدای کاپ قهرمانی به پرسپولیس بابت مسابقه‌ای که برگزار نشده ناراحت شوند، چون حتی اگر ۵ کاپ سوپرجام هم به پرسپولیس بدهند آن‌ها نمی‌توانند یک ستاره روی پیراهن‌شان بگذارند حال آن که ما دو ستاره بابت قهرمانی آسیا روی لباس‌مان داریم. البته از وزارت محترم ورزش قاطعانه می‌خواهم میان استقلال و پرسپولیس فرق نگذاشته و همه را به یک چشم ببیند.

منبع: خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: