کد خبر: ۷۹۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۸
دستیار دبیرکل سازمان ملل در امور مشارکت‌های بشردوستانه در دیدار با دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی درباره وضعیت فاجعه‌آمیز انسانی در یمن و نشست بین‌المللی کمک‌های انساندوستانه به این کشور گفت‌وگو کرد.
اوضاع یمن محور گفتگوی دستیار دبیرکل سازمان ملل با جابری انصاری

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، رشید خالیکوف، دستیار دبیرکل سازمان ملل در امور مشارکت‌‌‌‌های بشردوستانه و هیات همراه امروز در محل وزارت امور خارجه در تهران با حسین جابری انصاری، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و گفت‌‌وگو کردند.

در این دیدار در خصوص همکاری‌‌‌‌های ایران و سازمان ملل متحد در حوزه‌‌‌‌های بشردوستانه، به ویژه در زمینه کمک به کشورهای دستخوش بحران در منطقه غرب آسیا و همچنین وضعیت فاجعه‌‌‌آمیز انسانی در یمن و نشست بین‌‌‌المللی آتی کمک‌‌‌های انساندوستانه به یمن گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: