کد خبر: ۷۹۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۹
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا میگوید که ولیعهد سعودی بارها از جمله چند روز پیش به من گفت که نقشی در قتل جمال خاشقچی نداشته است اما نمیدانم دروغ گفته یا نه.ما یک فایل صوتی عذاب آور از قتل خاشقچی در اختیار داریم اما نمیخواهم به آن گوش کنم چرا که به من اطلاع دادند این فایل وحشتناک و آزاد دهنده است.
ترامپ: دوست ندارم فایل صوتی عذاب‌آور مرگ خاشقچی را بشنوم/ بن‌سلمان به من گفت که نقشی در این قتل نداشته است

رئیس جمهور آمریکا گفت که دوست ندارم فایل صوتی عذاب آور مربوط به قتل جمال خاشقچی را بشنوم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ،دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز میگوید که ولیعهد سعودی بارها از جمله چند روز پیش به من گفت که نقشی در قتل جمال خاشقچی نداشته است اما نمیدانم دروغ گفته یا نه.

ترامپ در ادامه اضافه کرد که ما یک فایل صوتی عذاب آور از قتل خاشقچی در اختیار داریم اما نمیخواهم به آن گوش کنم چرا که به من اطلاع دادند این فایل وحشتناک و آزاد دهنده است.

وی افزود: بعضی از نزدیکان محمد بن سلمان هستند که احتمالا در قتل خاشقچی دست دارند.

به نقل از الجزیره،  با این حال ترامپ در ادامه تاکید کرد که ما با یک هم پیمان مواجه هستیم و این هم پیمانی خیلی مهمتر از هر بحرانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: