کد خبر: ۷۹۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۷
تیم سه گانه جزیره کیش در مسابقات قهرمانی کشوری و رده سنی جوانان برای اولین بار موفق به کسب نشان طلا شد.
کسب اولین مدال طلای تیم سه گانه جوانان کیش در مسابقات قهرمانی کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این مسابقات به میزبانی خوزستان و شهر آبادان با حضور 91 ورزشکار از 21 تیم از سراسر کشور در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شد و شرکت کنندگان در بخش مسافت کوتاه ( اسپرینت) رقابت کردند.

تیم کیش نیز در دو رده سنی جوانان با حضور  امیرارسلان الیاسی، بنیامین شمالی مقدم، محمدحسین طیبی و رده سنی بزرگسالان شامل مرتضی ایزدی، میثم نوروزی و امیر مشکینیا به مربیگری هاشم گلزرند در این رقابتها شرکت کرد و در پایان تیم سه گانه جزیره کیش برای اولین بار در رده سنی جوانان موفق به کسب مقام اول و نشان طلا شد،همچنین تیم بزرگسالان کیش نیز به مقام چهارم رسید و تیم های سمنان و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: