کد خبر: ۷۹۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
تعداد بازدید: ۲۵۷
سردار رحیمی گفت که افرادی که از شهرستان به تهران می‌آیند، باید دارای معاینه فنی قانونی باشند و اطلاعات خودرو‌ها در سیستم "سیمفا" ثبت شده باشد و اگر در تهران تردد کنند جریمه نمی‌شوند، اما اگر فاقد معاینه فنی باشند، اعمال قانون می‌شوند.همچنین تا پایان این هفته به مردم برای اخذ معاینه نفی مهلت می‌دهیم و از سوم آذر اعمال قانون توسط دوربین‌های که در تمام نقاط شهر مستقر شده، صورت می‌گیرد.
پلیس باز هم کوتاه آمد؛ برخورد با خودرو‌های فاقد معاینه فنی از ۳ آذربه گزارش خبرداغ، رئیس پلیس پایتخت از اعمال قانون خودرو‌های فاقد معاینه فنی از سوم آذر به بعد خبر داد.

سردار حسین رحیمی در نشست خبری درباره اخذ معاینه فنی و اعمال قانون خودرو‌های فاقد معاینه فنی اظهار کرد: به دلیل صف‌های طولانی اخذ معاینه فنی را به تاخیر انداختیم، اما این موضوع بنابر دلایل مختلف ضروری است.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: تا پایان این هفته نیز به مردم مهلت برای اخذ معاینه نفی مهلت می‌دهیم و از سوم آذر اعمال قانون توسط دوربین‌های که در تمام نقاط شهر مستقر شده، صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: افرادی که از شهرستان به تهران می‌آیند، باید دارای معاینه فنی قانونی باشند و اطلاعات خودرو‌ها در سیسیم "سیمفا" ثبت شده باشد و اگر در تهران تردد کنند جریمه نمی‌شوند، اما اگر فاقد معاینه فنی باشند، اعمال قانون می‌شوند.

رحیمی متذکر شد: بحث معاینه فنی شامل خودرو‌های سبک و سنگین است. فعلاً موتورسیکلت در برنامه نیست، بحث نظارت بر مراکز صادرکنند فاقد معاینه فنی در دستور کار قرار دارد. سیستم سیمفا در کل کشور قابلیت فعالیت دارد، اطلاعات توسط مراکز قانونی وارد سیستم سیمفا می‌شود و در شورتی که فردی در شهرستان مجوز بگیرد، مشکلی ندارد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: هم افرادی که در محدوده زوج و فرد و هم افرادی که در محدوده طرح ترافیک تردد غیرمجاز دارند را ثبت می‌کند.

وی ادامه داد: مردم فقط از مراکز مجاز اقدام به تهیه طرح ترافیک کنند، تیم‌های کنترلی پلیس مرکب از پلیس راهور و شهرداری به مراکز معاینه فنی نظارت دارند، کل خودرو‌های نیرو‌های مسلح باید مجوز‌های لازم را بگیرند و اطلاعات آن‌ها باید در سیستم سیمفا ثبت شود
لینک کوتاه
منبع: تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: