کد خبر: ۷۹۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۳
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس درباره شکایت استقلالی ها درباره رای سوپرجام صحبت کرد.
مدیرعامل پرسپولیس به استقلالی ها: ما کاپ قهرمانی سوپرجام را تحویل گرفتیم و کار تمام استبه گزارش خبرداغ، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس یکی از مدیرانی است که مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان می‌شود. به همین بهانه پای صحبت‌های او نشستیم که بحث به مسائل دیگر هم رسید.

برنامه‌ریزی جدید لیگ برتر می‌گوید شما باید دوشنبه مقابل پیکان بازی کنید. این وضعیت برای‌تان فشار مضاعفی وارد نمی‌کند؟

حمیدرضا گرشاسبی گفت:


    به فاصله سه روز قبل از بازی حساس مقابل السد، دیدار با پیکان برای ما گذاشتند. با برانکو نشستی داشتیم و او تأکید داشت اگر بازیکنی از تیم ما مصدوم شود، جبران‌ناپذیر است. بچه‌ها هم دچار خستگی مفرط می‌شوند و مشکل پیدا می‌کنیم. به همین علت پی‌گیر شدیم و به سازمان لیگ گفتیم دیدارمان در لیگ قهرمانان آسیا مهم است. آن‌ها هم حرف‌های‌مان را شنیدند، بعد هم گفتند خواسته‌مان این است که بازی با پیکان را لغو می‌کنیم به شرطی که بعد از رقابت‌های تان در لیگ قهرمانان با ما همکاری داشته باشید.

 

پس چرا برانکو تا این حد شاکی و ناراحت بود؟ انگار اصلاً از شرایط خبر نداشت.

حمیدرضا گرشاسبی گفت:


    ما به برانکو گفتیم، برانکو هم تأکید کرد که همکاری خواهیم کرد. آن بازی عقب افتاد و این موضوع با همکاری مدیران باشگاه پیکان بود. با این حال فکر نمی‌کردیم در این شرایط برای ما بازی بگذارند. یک‌سری ناهماهنگی‌های دیگر هم به وجود آمد مثلاً انتظار نداشتیم که بازی روز ۲۸ آبان باشد به همین علت ناراحتی‌هایی را شاهد بودیم. به هر حال موضوع انجام بازی‌های معوقه در تاریخ تعطیلی لیگ، با هماهنگی بین باشگاه و سازمان لیگ بوده است.

 

از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان اعلام شد طبق ماده ۶۰ قانون خدمات کشور، مهدی تاج به خواسته وزارت صنعت، به عنوان بازنشسته فولاد مبارکه اصفهان، از بازنشستگی به اشتغال مجدد تغییر حالت داد و در فدراسیون ماندنی شد. امکان دارد برای شما این اتفاق بیفتد؟

حمیدرضا گرشاسبی گفت:


    من دقیقاً نمی‌دانم موضوع چیست. این موضوعی است که وزارت ورزش باید پاسخ بدهد. من آمدم و با تمام وجودم کار کردم. هر وقت هم بگویند قانون می‌گوید نیستید، خداحافظی می‌کنم و مشکلی هم ندارم. ما کار‌هایی که باید انجام می‌دادیم و دوندگی‌هایی که باید می‌کردیم را پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر که هواداران همه‌چیز را دیدند. اگر وزارت ورزش بگوید قانون بازنشستگی برای ما هم وجود دارد، ما هم یک «یا علی» می‌گوییم و می‌رویم.

 

شما بازنشسته وزارت ورزش هستید؟

حمیدرضا گرشاسبی گفت:


    بله. تا وقتی هم وزارتخانه بگوید بمان، می‌مانیم.

کاش این روحیه شما را بقیه مدیران بازنشسته هم داشتند؛ برخی از آن‌ها طوری به میزهای‌شان چسبیده‌اند که اصلاً نمی‌توان با مواد قانونی نیز این عده را از میزهای‌شان جدا کرد!


    من هیچ نگرانی از اتفاقات آینده ندارم. اتفاقاً هر باری از دوشم برداشته شود، استقبال می‌کنم و همچنان منتظر نظر قانون می‌مانم.

امکان دارد خودتان استعفا بدهید؟

حمیدرضا گرشاسبی گفت:


    نه تا وقتی که نگویند، نمی‌روم، چون خودم بروم، احساس گناه خواهم کرد و این کار را خیانت به باشگاه پرسپولیس و هوادارانش می‌دانم. تأکید می‌کنم ان‌شا‌ءالله اعلام کنند قانون اجازه نمی‌دهد که ادامه بدهید، من هم از قالب مدیریت به قالب یک هوادار درمی‌آیم و از این به بعد، فقط طرفدار معمولی پرسپولیس باقی می‌مانم و تیم را تشویق می‌کنم.

 

چرا مجمع عادی باشگاه برگزار نمی‌شود؟

حمیدرضا گرشاسبی گفت:


    برای این جلسه باید ۴ وزارتخانه فرهنگ و ارشاد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان و اقتصاد و دارایی آماده باشند. متأسفانه هنوز این اتفاق رخ نداده و فوت رئیس سازمان تأمین اجتماعی و معاونش، باعث می‌شود جلسه مجمع که قرار بود امروز (شنبه) برگزار شود به تعویق بیفتد.

 

از شکایت استقلالی‌ها به دادگاه CAS برای گرفتن قهرمانی سوپرجام خبر تازه‌ای دارید؟

حمیدرضا گرشاسبی گفت:


    ما کاپ قهرمانی را تحویل گرفتیم و فکر می‌کنم کار تمام شده باشد. کمیته انضباطی و استیناف نیز به ما حق داده‌اند و رأی به سود ما بود. با توجه به تمام مدارکی که داریم، مشخص بود قهرمانی ما قطعی است. حالا هم نمی‌دانم استقلالی‌ها دنبال چه می‌گردند.

 

محمدعلی ترکاشوند معاون پیشین باشگاه پرسپولیس مصاحبه‌ای در یک روزنامه انجام داده و اعلام کرده بابت جدایی ۵ بازیکن در ابتدای فصل، شما و سایر مدیران باشگاه باید از هواداران عذرخواهی کنید. این مصاحبه را خواندید؟

حمیدرضا گرشاسبی گفت:


    من ایشان را در آن سطح نمی‌بینم که جواب‌شان را بدهم. اگر آقای طاهری صحبتی علیه بنده یا باشگاه انجام داده بود، قطعاً جوابش را می‌دادم، اما این فردی که گفتید، در آن حدی نیست که جوابی برایش داشته باشم. اصلاً مصاحبه‌اش را هم نخواندم و نمی‌دانم چه گفته، اما هرچه گفته، جوابی برایش ندارم، چون توجهی به حرف‌هایش ندارم.

 

شما با طاهری که مشکلی نداشتید؟

حمیدرضا گرشاسبی گفت:


    نه به هیچ عنوان.

پس چرا معاون و نزدیک‌ترین فرد به او علیه شما چنین مسائلی را مطرح کرده؟


    این فرد نباید بگوید بنده چه کرده‌ام، مردم بهترین قاضی و داور هستند. من هم پاسخی برای او ندارم.

پارس فوتبال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: