کد خبر: ۷۹۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۱۳
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم به یک فرمانده درون میدان نیاز دارد گفت: متأسفانه استقلال نتایج خوبی کسب نکرده و به یک تیم معمولی شبیه شده است.
شفر باید به استقلال شوک بدهد/ نبود فرمانده در زمین تاثیرگذار استبه گزارش خبرداغ ، ایمان عالمی ،در خصوص عملکرد آبی‌پوشان در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال ابتدای فصل شروع خوبی نداشت و نوسانات زیادی در این تیم به وجود آمد. آبی‌پوشان چند بازی خوب بودند اما دوباره سیر نزولی پیدا کرده و در هفته‌های اخیر دیدیم عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشتند.

 

وی ادامه داد: تغییرات زیادی در استقلال صورت گرفته و بهتر است کادر فنی به همراه کمیته فنی و مدیران تیم برای شروع نیم فصل دوم فکری اساسی انجام دهند. استقلال، جام حذفی و لیگ قهرمانان را از دست داد و تنها امیدش، برتری در لیگ برتر است تا بتواند سهمیه آسیا را کسب کند؛ این تیم به تقویت نیاز دارد اگرچه جوانان خوبی در اختیار دارد که آینده تیم هستند و می‌توانند استقلال را تا چند سال دیگر گارانتی کنند اما این تیم نیاز به بازیکنان باتجربه دارد که بتوانند در کنار جوانان عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: تیم استقلال به بازیکنان بزرگی نیاز دارد، چرا که تیم‌هایی مانند سپاهان، ذوب‌آهن و... را جذب کرده‌ است. بازیکنانی که به استقلال پیوستند، نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و همین مسئله باعث شد تا ما شاهد تیمی باشیم که نوسان زیادی در مسابقاتش دیده می‌شود و نمی‌توان به این تیم اعتماد لازم را داشت.

 

عالمی در خصوص نبود بازیکنان بزرگ و کاپیتانی که بتواند نقش مؤثری در تیم داشته باشد، گفت: همه تیم‌های بزرگ به بازیکنان بزرگ نیاز دارند؛ این مسئله فقط مختص استقلال نیست. تیم باید یک رهبر خوب داشته باشد تا بتواند به بازیکنان روحیه داده، آنها را هوشیار کرده و چه در تمرین، چه بیرون و چه داخل زمین بر عملکرد بازیکنان نظارت داشته باشد. در گذشته بازیکنان بزرگی چون نکونام، فکری، منصوریان و حالا پژمان منتظری توانستند این نقش را به خوبی اجرا کنند اما این روزها با مصدومیت پژمان و خسرو حیدری و نبود رحمتی، به دلیل حضور حسینی درون دروازه، عملاً شاهد یک رهبر در تیم نیستیم و متأسفانه استقلال به یک تیم معمولی تبدیل شده که بازیکنان بزرگ در اختیار ندارد و همین مسئله، استقلال را به این روز انداخته که نمی‌تواند نتایج قابل قبولی کسب کرده و طرفدارانش را خوشحال کند.

 

وی تأکید کرد: استقلال متعلق به یک نفر نیست بلکه ۳۰ میلیون هوادار دارد، جایگاه خاصی در آسیا و حتی فوتبال دنیا دارد بنابراین مدیران تیم باید در نیم فصل دوم به گونه‌ای عمل کنند که این تیم بتواند دوباره صلابت گذشته خود را به دست بیاورد.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور یک دستیار قوی در تیم استقلال گفت: شفر سال گذشته یک دستیار خوب داشت که به دلایلی نامعلوم، آن را از دست داد البته حضور بیژن طاهری که از بازیکنان خوب استقلال بوده و از تجربه بالایی برخوردار است، کمک مؤثری به شفر کرده اما اعتقاد دارم رفتن ساناک و نیامدن جانشین برای او، تأثیر منفی بر روند کادر فنی گذاشته است. شفر باید خودش به تیم شوک بدهد و با اضافه کردن یک دستیار جدید، شرایط را بهتر کند. کمیته فنی هم می‌تواند نقش مؤثری در این زمینه داشته باشد و با رصد بازیکنان خوب لیگ، بازیکنانی که مد نظر شفر هستند را به خدمت بگیرد.

 

عالمی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران برای استقلال زحمات زیادی کشیدند، آنها در سخت‌ترین شرایط کنار تیم بودند و باید مدیران تیم هم این وضعیت را درک کرده و هر چه زودتر تا شروع نیم فصل، فکر جذب چند بازیکن خوب و باتجربه باشند که بتوانند به استقلال کمک کنند.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: