کد خبر: ۷۹۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۵۲۱
باشگاه استقلال به زودى دستیار جدیدى را براى وینفرد شفر انتخاب مى کند.
نام گزینه اصلی مربیگری استقلال لو رفت/ شفر با اضافه شدن دستیار ایرانی به کادر فنی اش مخالف استبه گزارش خبرداغ، بحث حضور دستیار جدید روی نیمکت تیم فوتبال استقلال این روز‌ها در حالى مطرح شده که مدیران باشگاه در نظر دارند به زودى گزینه جدیدى را براى نیمکت تیم انتخاب کنند.

 

شفر با اضافه شدن دستیار ایرانی به کادر فنی اش مخالف است و این مساله را به مسئولان باشگاه اعلام کرده است و در همین راستا قرار است مربى خارجى جدیدى براى نیمکت تیم جذب شود.

 

به هر ترتیب شفر گزینه خارجى خود را انتخاب کرده که در این بین نام گرهارد شرودینگر مربی آلمانی که چند روزی در تمرینات استقلال حضور داشت مطرح شده که احتمالل از گزینه‌های اصلی برای حضور روی نیمکت استقلال می‌تواند محسوب مى شود و قرار است گزینه‌ها در کمیته فنى نیز بررسى شود.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: