کد خبر: ۷۹۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۲۸۹
آیین تجلیل از رتبه های برتر کنکور ٩٧ و دانش آموزان برتر در زمينه هاي علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در کیش برگزار شد.
رتبه های برتر دانش آموزی و کنکور کیش تجليل شدند

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور و دانش آموزان برگزيده در زمينه هاي فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی جزیره با حضور امام جمعه كيش، معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش، امام جمعه اهل سنت، رييس اداره آموزش و پرورش جزيره، مسئولان محلي، معلمان، خانواده ها و دانش آموزان كيش برگزار شد.

در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين حسن زاده امام جمعه کیش با تقدیر از زحمات و تلاش هاي مدیران و معلمان و خانواده هاي دانش آموزان گفت: در آموزه هاي دين مبين اسلام بر اهمیت علم آموزی بسيار تاكيد شده است در کتاب آسمانی قرآن 80 بار کلمه علم در آیات مختلف ذکر شده است كه این مسئله نشان دهنده تاكيداسلام بر کسب علم و دانش است.

وي افزود: از ديگر نشانه هاي اهميت علم آموزي در دين اسلام اين است كه اگر كسي در مسیر علم آموزی جان خود را از دست بدهد شهید محسوب می شود.

وی با تاکید براینکه ایران اسلامی از دير باز مهد علم و اندیشه و تفکر بوده است تصريح كرد: اينكه جندی شاپور یکی از شهرهای ایران اسلامی و مهد علم و دانش بوده افتخاري براي كشورمان است و دانشمندان سراسر جهان برای فراگیری دانش به این شهر سفر می کردند.

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم ضمن تقدير از تلاش هاي  آموزش و پرورش و معلمان در رشد و پيشرفت فرزندان جزيره كيش، به آیات قرآن کریم مبني بر اهمیت قرارگرفتن در زمان ها و مکان های شریف اشاره کرد و گفت: زمان و مکان در زندگی و حالات انسان تاثیرگذار است و اگر این مسئله را پذیرفته باشیم باید به سمتی حرکت کنیم که بهترین زمان ها و مکان ها را برای خود ایجاد کنیم.

پورعلي ادامه داد: برگزاري مراسم تجلیل از برترین های علم و دانش، هنر وفرهنگ می توان گفت از بهترین زمان ها و مکان هاست زيرا اين مراسم به پاس قدرداني از تلاش ها  و زحمات تلاشگران عرصه علم و دانش برگزار شده است.

وي تقدير از كسانيكه با تلاش و كوشش نام جزيره كيش را در عرصه هاي علمي در كشور مطرح مي كنند اقدامي ارزشمند برشمرد.

گفتني است در اين مراسم از بیش از 350 دانش آموز فعال و موفق در عرصه های مختلف ورزشی، مسابقات قران، نقاشی، انشاء نویسی، شعر و داستان، مسابقات علمی و پذیرفته شدگان برتر کنکور دبیرستان های کیش در دانشگاه های مطرح کشور تقدير شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: