کد خبر: ۷۹۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۷
رییس پلیس راه شرق استان تهران از مه شدید در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: ترافیک در این محورها عادی و روان است.
مه شدید و ترافیک روان در هراز و فیروزکوه

به گزارش خبرداغ ، سرهنگ سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای هراز و فیروزکوه در طول محور عادی و روان است.

وی گفت: این هفته به دلیل شرایط جوی شاهد کاهش تردد در محورهای هراز و فیروزکوه بودیم.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این که در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز ترافیک عادی و روان است، گفت: در محدوده تهران- پاکدشت حجم خودروها افزایش یافته و ترافیک نیمه سنگین است.

محبی ادامه داد: در حال حاضر در هیچ کدام از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران شاهد بارش نیستیم، اما در ارتفاعات هراز و محدوده گدوک در محور فیروزکوه مه شدید داریم و احتمال یخ زدگی معابر وجود دارد.

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران به ویژه محورهای کوهستانی الزامی است.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: