کد خبر: ۷۹۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۶
سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اوضاع این باشگاه و جام قهرمانی سوپرکاپ که به پرسپولیس رسید صحبت کرد.
فتحی: هواداران نگران نباشند به زودی این جام را پس خواهیم گرفتبه گزارش خبرداغ، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال معتقد است شرایط این تیم در ادامه بهتر خواهد شد .فتحی همچنین اعلام کرد به صورت شبانه روزی پیگیر است تا حق ابی پوشان را در دادگاه CAS بگیرد

 

* شرایط این روزهای استقلال چطور است

در تعطیلات هستیم. بازیکنان در حال تمرین کردن هستند. خود را برای شروع دوباره مسابقات لیگ آماده می‌کنند. فکر می‌کنم در این تعطیلات شرایط بهتر خواهد شد و مطمئنا بازیکنان به هماهنگی بهتری دست خواهند یافت. به شخصه اعتقاد دارند این تعطیلات برای تیم ما خوب بود.

 

* این روزها انتقادات زیادی نسبت به استقلال وارد می‌شود.

شاید کمی در نتیجه‌گیری عملکرد خوبی نداشته‌ایم ولی مطمئن باشید شرایط تغییر خواهد کرد و قطعا روزهای خوب هم برای استقلال از راه خواهد رسید. به آینده این استقلال خیلی خوشبین هستم.

 

* سازمان لیگ هم روز گذشته جام قهرمانی سوپرکاپ را به پرسپولیسی‌ها اهدا کرد؟

ما پیگیر شکایت‌مان از دادگاه cas هستیم و به صورت شبانه‌روزی پیگیر هستیم که حقی از استقلال ضایع نشود. امیدوارم به زودی هم دادگاه ‌cas رای نهایی را صادر کند. هواداران زیاد نگران نباشند به زودی این جام را پس خواهیم گرفت.

 

* قبول دارید سازمان لیگ خیلی مخفیانه جام را به پرسپولیسی‌ها اهدا کرد؟

ما وارد این بازی‌ها نمی‌شویم. کار خودمان را انجام می‌دهیم. به هرحال تصمیمی بوده که آنها گرفتند در حالی که ما بابت این اتفاق اعتراض خود را هم به CASاعلام کرده بودیم.

 

* پرسپولیسی‌ها قبول نمی‌کنند بازی‌های‌شان را بدون ملی‌پوشان‌شان برگزار کنند. در حالی که در ابتدای فصل از تیم شما خواسته شد در سوپرجام حاضر شوید؟

به هرحال سازمان لیگ در این خصوص اقتدار خودش را نشان دهد. امیدوارم در این ارتباط حقی از هیچ تیمی ضایع نشود.

 

* تاریخ بازی در مقابل پدیده مشخص شده است؟

هنوز سازمان لیگ به صورت رسمی تاریخی به ما اعلام نکرده است. اما فکر می‌کنم  اواخر آذر ماه و بعد از پایان نیم فصل اول این بازی برگزار خواهد شد.

 

* آیا تکلیف چشمی و اسماعیلی هم مشخص شد؟

اسماعیلی که از روز گذشته در تمرینات حضور داشت. او در جلسه‌ای که با شفر سرمربی استقلال داشت، مراتب عذرخواهی خودش را اعلام کرد. چشمی هم بعد از تمرینات تیم ملی به تیم ملحق خواهد شد. بالاخره بازیکنان یک زمان‌هایی یک اشتباهاتی می‌کنند و ما باید به عنوان بزرگ‌تر هوای آنها را داشته باشیم تا ضربه نخورند.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: