کد خبر: ۷۹۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۲۵۶
برنامه امتحانات نهایی تمام رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای) و پیش‌دانشگاهی و پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه برای دی‌ماه سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ منتشر شد.
برنامه امتحانات نهایی تمام رشته‌های تحصیلی دی‌ماه منتشر شدبه گزارش خبرداغ، مرکز سنجش آموزش‌ و پرورش برنامه امتحانات نهایی تمام رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای) و پیش‌دانشگاهی و پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه دی‌ماه سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ را اعلام کرد.

این مرکز همچنین اعلام کرد: مجموعه برنامه امتحانی در اولین فرصت، به تعداد مورد نیاز، عینا تکثیر و به مناطق آموزشی تابعه ابلاغ شود و ادارات آموزش و پرورش مناطق تابعه پس از تفکیک برنامه‌ها، بدون دخل و تصرف، به تعداد مورد نیاز تکثیر و در اختیار واحدهای آموزشی ذی ربط قرار دهند.

واحدهای آموزشی تابعه، در اسرع وقت و به نحو مقتضی، عین برنامه‌های امتحانی را بدون دخل و تصرف در محل مناسب نصب کرده و علاوه بر آن، تاریخ و زمان برگزاری امتحانات هر رشته را به اطلاع تمام دانش‌آموزان و داوطلبان آزاد برسانند.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: