کد خبر: ۷۹۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
تعداد بازدید: ۳۵۶
دکتر علی اکبر کریمی نماینده مردم شهرستان های اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه 23 آبان در جلسه ای با حضور مدیران استانی و کارشناسان بانک کشاورزی ، معاونان و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان و اعضای هیأت مدیره گلخانه داران مجتمع امان آباد اراک، از جدیت، حسن رفتار و تلاش مدیرعامل بانک کشاورزی و مدیریت شعب این بانک در استان مرکزی قدردانی کرد.
قدردانی نماینده مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک کشاورزی در استان مرکزی
به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی، در این جلسه که به منظور بررسی مسائل و مشکلات 100 واحد گلخانه موجود در مجتمع گلخانه ای امان آباد اراک در محل مدیریت بانک کشاورزی استان مرکزی برگزار شد، کریمی با تأکید بر لزوم توجه جدی به رفع مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه کشاورزان و دامداران، از اقدامات و عملکرد بانک کشاورزی در این زمینه قدردانی و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه مسعود رضایی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی ضمن قدردانی از اهتمام نمایندگان شهرستان های اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، به ویژه دکتر کریمی و مهندس آقازاده  استاندار استان مرکزی در رفع مشکلات کشاورزان استان به ویژه گلخانه داران، حمایت از تولید و اشتغال را از اهداف بانک برشمرد و عملکرد عالی بانک کشاورزی در تأمین مالی طرح های کشاورزی را ، نشانه ی بارز عملی شدن این اهداف در راستای آبادانی ایران اسلامی عنوان کرد.

شایان ذکر است ایجاد گلخانه با تسهیلات ارزان قیمت یکی از اولویت های مهم بانک کشاورزی در سال های اخیر است و این بانک در سال گذشته و نیمه اول سال 1397 با پرداخت 15000 میلیارد ریال تسهیلات، زمینه احداث حدود 1000 هکتار گلخانه را فراهم کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: