کد خبر: ۷۹۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۴۳۱
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی برابر پرسپولیس تنها نیستیم و با حمایت هواداران به چیزی جز شکست دادن این تیم فکر نمی‌کنیم.
مقابل پرسپولیس تنها نیستیمبه گزارش خبرداغ ، علیرضا نقی‌زاده در مورد غیبتش در بازی برابر ذوب‌آهن گفت: من قبل از این بازی جراحی لیزر انجام دادم، چون سنگ کلیه داشتم، به همین دلیل در این بازی نتوانستم به میدان بروم.

 

خوشبختانه تمریناتم را با تیم شروع کردم و برای بازی بعدی مشکلی نخواهم داشت.


وی با اشاره به برد پرگل تیمش در بازی برابر ذوب‌آهن تأکید کرد: ما در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم، اما در نیمه دوم بسیار عالی فوتبال بازی کردیم و حق‌مان بود که برنده شویم. مسئله مهم حمایت بی‌نظیر و فوق‌العاده هواداران بود که این باعث شد چهار گل بزنیم و از طرف همه بچه‌ها از آن‌ها تشکر می‌کنم که همیشه کنار تیم هستند.


هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به بازی حساس تیمش برابر پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس ساختار بسیار خوبی دارد و جزو تیم‌های قدرتمند فوتبال ایران است. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی در ورزشگاه آزادی تنها نیستیم. مطمئناً با حمایت هواداران هدفی جز شکست دادن پرسپولیس نخواهیم داشت.

 تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: