کد خبر: ۷۹۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۸
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد سعودی‌ها پس از قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار عربستانی تصمیم دارند محل کنسولگری خود در استانبول را تغییر دهند.
عربستان محل کنسولگریش در استانبول را تغییر می‌دهدبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد سعودی‌ها پس از قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار عربستانی تصمیم دارند محل کنسولگری خود در استانبول را تغییر دهند.

جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار سعودی و ستون‌نویس واشنگتن‌پست روز سه‌شنبه ۲ اکتبر (۱۰ مهر) برای انجام امور ازدواج خود به کنسولگری عربستان در استانبول مراجعه کرد، اما بنا به شواهد موجود این آخرین باری بود که این روزنامه‌نگار سعودی زنده دیده شده است. آنکارا می‌گوید فایل‌های صوتی و ویدئویی را در اختیار دارد که ثابت می‌کند خاشقجی در کنسولگری عربستان کشته شده است.

باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: