کد خبر: ۷۹۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۴۸۸
فال روزانه چهارشنبه 23 آبان 1397
متولد فروردین : شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است رابطه آشکاری با کارهایی که اخیراً انجام داده‌اید نداشته باشند. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه‌مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است که سخت کار کنید.

متولد اردیبهشت : شما امروز وسوسه شده‌اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می‌خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می‌شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده‌اند تجربه می‌کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.

متولد خرداد : شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نمی‌باشد.

متولد تیر : اگر شما دیشب از رویایی زنده و واضح برنخواسته اید خواب شما ممکن است بیشتر از همیشه شما را بی قرار کند. خوشبختانه شما قادر هستید که خود را بحرکت واداشته و امروز را به روزی پرمشغله تبدیل کنید. ماه جدید امروز می‌تواند ترس‌های ناخودآگاه شما را از بین ببرد و شما می‌توانید با آگاه بودن از آنها بر ایشان غلبه کنید. به یاد داشته باشید هر چه بیشتر فعال باشید راحت تر می‌توانید اعتماد به خود و زندگی تان را بدست بیاورید.

متولد مرداد
: گرفتگی کامل ماه در چهارمین خانه از "اصول زندگی” شما می‌تواند به عنوان نور راهنمایی باشد که توجه شما را به بنیان خانواده جلب کند. اگر چه سفر و حرکت الان در نشان شما دیده نمی‌شود در عوض ‌شما می‌توانید در ذهن تان به نقاط دور و ناشناخته سفر کنید. ممکن است بخواهید از فرهنگ‌های بیگانه چیزی بیاموزید یا اینکه مایل باشید که تاریخ اجداد و نیاکان خود را بشناسید. به یاد داشته باشید نیازی به ژست و ادا درآوردن و آب و تاب دادن به ماجرا نیست‌؛ آنها فقط شما را از راه اصلی که در نظر دارید باز می‌دارند.

متولد شهریور
: شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

متولد مهر
: امروز اولین کسی هستید که باید کار را رها کنید وبه بازی و تفریح بپردازید. به همین دلیل دیگران نمی فهمند چرا امروز اینقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام می دهید. ستاره ها به شما گوشزد می کنند که چند دقیقه وقت خود را صرف جزئیات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائی نجات می بخشد. بگذارید دیگران بدانند که شما قصد دارید تا مدت کوتاهی دیگر جشن گرفتن را شروع کنید.

متولد آبان
: ممکن است شما هوس کنید که روی یک راه آهن پر پیچ و خم مخصوص کودکان بروید؛ به خاطر اینکه اعتماد به نفس شما ناگهان بلندپروازی می‌کند و بعدا درهم می‌شکند، فقط به خاطر اینکه شیب بعدی را با نیروی بیشتری بالا برود. سخت است که یک مکان محکم و استوار روی جاییکه ایستاده‌اید پیدا کنید و بتوانید بفهمید که الان که هستید. شک نکنید؛ الان زمان خوبی برای تغییر و تحول است و به جای اینکه تلاش کنید تا روی نقطه‌ای بایستید تا از آن جان سالم بدر ببرید ، بهتر است که با تغییرات بوجود آمده کنار بیایید تا زمانیکه آنها به نوبه خود ساکن بمانند.

متولد آذر
: شخص یا موضوعی شدیدا ذهن شما را به خود مشغول کرده است، نمی‌دانید باید چه تصمیم درستی بگیرید زیرا بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید به همین علت قدرت انتخاب و تصمیم گیری از شما سلب شده است. می‌توان گفت حتی تا حدودی دچار نا امیدی شده اید. اما امید خود را از دست ندهید، خداوند در روزهای آینده امیدها و راه‌های تازه‌ای را پیش پای شما قرار می‌دهد تا بتوانید راحت تر تصمیم نهایی خود را بگیرید البته در این مسیر باید تنها صبر و مداوت داشته باشید.

متولد دی
: همچنانکه روز می‌گذرد ممکن است از وظایف و مسئولیت‌های دنیوی خود خسته شده و منتظر مقداری آرامش و سکوت در محیطی جدا از دیگران باشید. درست است که شما طالب تنهایی و خلوت هستید اما مخصوصا الان انسان تنبلی نیستید. ممکن است دیگران متوجه نباشند که شما چقدر انرژی صرف کرده اید چرا که شما فعالیت‌های خود را محدود می‌کنید تا بر رویاها و تصورات تان سلطه داشته باشید. این کار به معنی وقت هدر دادن نیست؛ هر آنچه شما درباره امروز خیال پردازی می‌کنید ممکن است فردا صورت واقعیت به خود بگیرد.

متولد بهمن : امروز برایتان جالب‌تر است که به جای کار کردن وقتتان را با فردی که دوستش دایرید سپری کنید، و دوست دارید که شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم که این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است که در این کار زیاده روی نکنید، چون قبل از اینکه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نکرده و به خودتان هم برسید. وقتی که خودتان کاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی کافی دارید که به دیگران هم محبت کنید.

متولد اسفند : ‌ امروز برایتان سخت است که خط و خطوطی که برای برنامه ریزی درباره آینده لازم دارید را رسم کنید. شما ایده‌های بزرگی درباره آنچه که می‌خواهید انجام دهید دارید که باعث می‌شود کنترل اشتیاق و شور و شوق خود را از دست بدهید. با وجود اینکه همه چیز خوب به نظر می‌رسد،‌ اما مشکل از اینجا ناشی می‌شود که شما درمی‌یابید که ممکن است اهداف خود را از دست بدهید. اگر بخواهید خود را مجبور به کاری کنید، این کار نمی‌تواند شما را موفق کند، شاید بهتر باشد که آسوده باشید و استراحت کنید.

 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: