کد خبر: ۷۹۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۳
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از کشف محموله ۶ تنی مواد مخدر خبر داد.
کشف محموله ۶ تنی مواد مخدربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا: وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از کشف محموله ۶ تنی مواد مخدر خبر داد.

 روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای نوشت:

سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند ۵ باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر را متلاشی و بیش از ۶ تن پیش ساز هروئین و ۳۸۵ کیلوگرم هروئین فشرده کشف و ضبط نمایند . مقصد هروئین‌های مکشوفه اروپا بوده و پیش‌سازهای هروئین هم از اروپا بارگیری و در پوشش ترانزیت از طریق مرز بازرگان وارد کشور شده بود .

در این عملیات‌ها، ۱۱ نفر از عناصر اصلی باندهای قاچاق مواد مخدر که تعدادی از آنها از اتباع کشورهای اروپایی هستند ، دستگیر شدند.

طی سال‌های اخیر چندین باند بین‌المللی مواد مخدر که محموله‌های کلان مواد پیش ساز مواد مخدر را از کشورهای اروپائی به داخل کشور منتقل نموده‌اند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج ) شناسائی و کشف شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: