کد خبر: ۷۹۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۲
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همراه با زوراب پلولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری از مجموعه تفریحی و گردشگری گنجنامه همدان و نمایشگاه استارت‌آپ‌های گردشگری و صنایع‌دستی بازدید کردند.
بازدید مونسان و پولیکاشویلی از گنجنامه و نمایشگاه استارت‌آپ‌‌های گردشگری و صنایع‌دستیبه‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در جریان بازدید از نمایشگاه یادشده با همراهی معاونان خود از نزدیک با مشکلات و مسائل مربوط به فعالان حوزه استارت‌آپ‌های گردشگری آشنا شد.
معاون رئیس‌جمهوری در این بازدید که بیش از دو ساعت به‌طول انجامید، با حضور در تک‌تک غرفه‌های نمایشگاه یادشده راهکارهای لازم را برای بهبود فضای کسب کار شرکت کنندگان ارائه کرد و دستورات لازم را نیز برای تسریع و تسهیل فعالیت‌های استارت‌آپی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی به معاونان و مدیران خود صادر کرد.
ولی تیموری معاون گردشگری و پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی سازمان میراث فرهنگی، پرهام جانفشان مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی و رامین افشاری مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در این بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی را همراهی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: