کد خبر: ۷۹۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۴
فرمانده نیروی انتظامی آبادان گفت : دو جوان امروز در آبادان بر اثر تیراندازی افراد ناشناش، به قتل رسیدند. یکی از این افراد در دم جان خود را از دست داد و نفر دوم بر اثر شدت جراحات پس از انتقال به بیمارستان طالقانی آبادان فوت می شود.
قتل 2 جوان بر اثر تیراندازی افراد ناشناش در آبادان

به گزارش خبرداغ ، سید محسن تقی زاده حادثه قتل 2 جوان موتور سوار را تایید و اظهار کرد: دو جوان سوار بر موتورسیکلت ساعت 3 بامداد امروز در جاده ساحلی اروند صغیر در جزیره مینو در حال حرکت بودند و توسط خودرو پژو که ظاهرا از قبل این 2 نفرموتور سوار را تعقیب می‌کرد، مورد تیراندازی قرار می گیرند.

وی افزود: یکی از این افراد در دم جان خود را از دست داد و نفر دوم بر اثر شدت جراحات پس از انتقال به بیمارستان طالقانی آبادان فوت می شود.

فرمانده نیروی انتظامی آبادان بیان کرد: این موضوع توسط شاهدا عینی حادثه در آن منطقه اطلاع رسانی شد و موضوع در حال بررسی است.


فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: