کد خبر: ۷۹۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۳۱
هنوز دقایقی از قطعی‌شدن قهرمانی کاشیما و ناکام ماندن پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نگذشته بود که تعدادی از هواداران عصبانی پرسپولیس به صفحه مهدی طارمی حمله کردند.
حمله تند هواداران عصبانی پرسپولیس به صفحه طارمیبه گزارش خبرداغ ،  بعد از قهرمانی کاشیما در آسیا  تعدادی از هواداران عصبانی پرسپولیس به صفحه مهدی طارمی کردند! البته وقتی می‌گویند هواداران پرسپولیس، یعنی کسانی که فقط در فضای مجازی فعالیت دارند وگرنه بعید است این اتفاق در دنیای واقعی و توسط همه طرفداران این تیم رخ دهد که اگر این‌طور بود، از زمان جدایی طارمی تا امروز، حداقل یک بار، روی سکو‌ها علیه این بازیکن شعاری سر می‌دادند. تفاوت بین طرفداران و تماشاگران واقعی پرسپولیس و البته هواداران این تیم در فضای مجازی بسیار زیاد است و البته تا حد زیادی از یکدیگر قابل تشخیص هم نیستند! 


                                                                         *** 
برگردیم به اصل موضوع؛ طارمی در آخرین پست خود، عکسی شیک منتشر کرده و در آن از خوشحالی‌هایش نوشته بود، اما آن‌قدر در همان ساعات اولیه، کامنت‌های منفی دریافت کرد که مجبور شد قسمت ارسال پیام را غیرفعال کند. با این حال بیش از ۱۳۶ هزار نفر از مخاطبان صفحه شخصی اش، این عکس را «لایک» کرده بودند. طرفداران پرسپولیس هنوز بابت اتفاقات فصل قبل که منجر به بستن پنجره نقل و انتقالات باشگاه بود، از این بازیکن شاکی هستند و البته جدایی او از پرسپولیس به قصد پیوستن به الغرافه آن هم به فاصله کوتاه تا پایان محرومیت شش ماهه، عصبانیت مردم را چند برابر بیشتر کرد. همان داستان «خیریت» و باقی مسائل که بهتر می‌دانید. 


                                                                         *** 
پرسپولیسی‌ها به هر زحمتی که بود، تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفتند؛ اتفاقی که حتی برای خوشبین‌ترین طرفداران این تیم نیز قابل باور به نظر نمی‌رسید. عبور از مرحله گروهی شاید آسان بود، اما انصافاً بازگشت از شکست در امارات و قطر و همچنین کسب پیروزی مقابل السد با بودجه‌های چند میلیاردی اش، دور از ذهن بود؛ چیزی شبیه معجزه. هر بار پرسپولیس موفقیتی کسب می‌کرد، همه به یاد مهدی طارمی می‌افتادند و زخم زبانی هم به این بازیکن می‌زدند تا به او یادآوری کنند بدون حضورش هم می‌توانند به پیشرفت‌شان ادامه دهند. 


                                                                         *** 
وقتی پرسپولیس، فینال را با ناکامی پشت سر گذاشت، حمله به صفحه طارمی افزایش یافت. البته طارمی با غیرفعال کردن قسمت کامنتِ تعدادی از پست‌هایش، فضا را برای ارسال توهین بسته بود، اما بالاخره آن‌هایی که می‌خواهند فحاشی کنند، راه این کار را نیز پیدا خواهند کرد. از قضا پست‌های قبلی که مربوط به تابستان است، فضایی برای ارسال پیام داشت و همین فضا برای نوشتن انواع و اقسام توهین‌ها کافی بود! منتقدان این بازیکن نیز از فرصت استفاده کرده و با لحن و ادبیات تلخ و گزنده به این بازیکن توهین کردند. در کنار توهین، لابه‌لای پیام‌ها تخریب شخصیت و تهدید این بازیکن نیز به چشم می‌خورد و البته طارمی را تهدید کردند که صفحه اش را شبیه خواننده زیرزمینی که مدتی است به ترکیه مهاجرت کرده، REPORT می‌کنند تا دیگر نتواند از اینستاگرامش استفاده کند. برخی از منتقدان طارمی همچنین ادعا می‌کردند برای این بازیکن پیام خصوصی نیز فرستاده و به او توهین کرده‌اند! 


                                                                         *** 
عصبانیت پرسپولیسی‌ها تنها به مهدی طارمی منجر نمی‌شود. آن‌ها علیه صادق محرمی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده و... نیز موضع سختگیرانه‌ای داشتند و چه با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی و چه با حمله به صفحات شخصی‌شان، از خجالت بازیکنانی که دست‌شان را در آسیا خالی گذاشتند، درآمدند! البته به هیچ عنوان چنین رفتاری پسندیده و مورد تأیید نیست، اما به نظر می‌رسد با توجه به شرایطی که پرسپولیس داشت، بهتر بود آن‌ها می‌ماندند و سرخپوشان را تا فینال همراهی می‌کردند، سپس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا می‌شدند. این‌طور بهتر هم بود، حداقل این همه فحاشی را تحمل نمی‌کردند و شبیه بازیکنان فعلی پرسپولیس، با عزت و احترام از آن‌ها یاد می‌شد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: