کد خبر: ۷۹۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۴۱۳
بانک کشاورزی با هدف معرفی خدمات بانکی در زمینه حمایت از طرح های دانش بنیان در چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فراورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) شرکت کرده است.
حضور بانک کشاورزی در چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی
به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی، با هدف بررسی پتانسیل های نهادهای مالی ، پولی و سرمایه گذاری مرتبط، چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فراورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) به همت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی معاونت علمی-فناوری ریاست جمهوری از 21 تا 24 آبان ماه 1397 ، ساعت 9 تا 17 در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

شایان ذکر است بانک کشاورزی به عنوان تنها نماینده سیستم بانکی در این جشنواره حضور دارد و با برپایی غرفه به معرفی خدمات بانک در زمینه حمایت از طرح های دانش بنیان با محوریت تولید انواع داروها و گیاهان دارویی می پردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: