کد خبر: ۷۹۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۴
مدیر آموزش و پرورش بردسکن از فوت و مرگ مغزی شدن سه دانش‌آموز این شهرستان براثر تصادف روز گذشته خبر داد. غلامحسین غفوری افزود: متاسفانه در تصادف یک دستگاه وانت پیکان با ۴ دانش آموز بردسکنی که روز گذشته ۲۰ آبان‌ماه به وقع پیوست دو نفر از دانش‌آموزان فوت کردند.
مرگ مغزی و فوت سه دانش آموز بردسکنی

به گزارش خبرداغ، مدیر آموزش و پرورش بردسکن از فوت و مرگ مغزی شدن سه دانش‌آموز این شهرستان براثر تصادف روز گذشته خبر داد.

غلامحسین غفوری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: متاسفانه در تصادف یک دستگاه وانت پیکان با 4 دانش آموز بردسکنی که روز گذشته 20 آبان‌ماه به وقع پیوست دو نفر از دانش‌آموزان فوت کردند.

وی اظهار کرد: به دلیل وخامت حال این افراد، بلافاصله به بیمارستان‌های شهرستان‌های سبزوار و نیشابور اعزام شدند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن اعلام کرد: متاسفانه لحظاتی قبل خبر فوت دو دانش آموز به نام های سجاد حسین‌پور و امیرعلی طاهریان که در کلاس چهارم ابتدایی مدرسه پسرانه حاج مومن مشغول به تحصیل بودند رسما اعلام شد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن با بیان اینکه این دو دانش آموز در بیمارستان‌های سبزوار و نیشابور فوت کرده‌اند، بیان کرد: متاسفانه براساس آنچه اعلام شده یک نفر دیگر از دانش‌آموزان دچار مرگ مغزی شده و دیگری اکنون در اتاق عمل است.

وی گفت: این حادثه در خیابان 13 آبان و در فاصله 80 متری از مدرسه به وقوع پیوست، پس از وقوع حادثه به دلیل وخامت حال دانش آموزان توسط دوبالگرد به بیمارستان سبزوار و نیشابور اعزام شدند.

غفوری ضمن تسلیت به خانواده این دانش آموزان بیان کرد: از مردم شریف درخواست داریم برای بهبود حال دو دانش آموز دیگر به نام های مهدی احمدی و مهدی جهانی‌فر دعا کنند.

در همین خصوص نخعی پلیس راهنمایی و رانندگی بردسکن گفت: علت اصلی سانحه در دست بررسی است و به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: