کد خبر: ۷۹۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۴۰۱
رضا کیانیان در پستی اینستاگرامی نوشت: تحریم های اقتصادی، دارا ها را دارا تر و ندار ها را ندار تر می کند. و اکثریت طبقه متوسط را هم به اردوی ندار ها می راند. زمان احمدی نژاد را که فراموش نکرده ایم. دزدی و اختلاس به اوج خودش رسید.یک عده برای دور زدن تحریم ها ثروت کشور را بالا کشیدند و یک عده هم از آب گل آلود ماهی گرفتند. و فشار های اقتصادی و اجتماعی و امنیتی هر روز بیشتر شد.
رضا کیانیان: تحریم‌ها دارا‌ها را داراتر و ندار‌ها را ندارتر می‌کند / زمان احمدی نژاد را فراموش نکرده‌ایم؛ دزدی و اختلاس به اوج رسید؛ یک عده ثروت کشور را بالا کشیدند؛ عده‌ای هم از آب گل آلود ماهی گرفتند و فشار‌ها بیشتر شد

به گزارش خبرداغ ، رضا کیانیان در پستی اینستاگرامی نوشت: تحریم های اقتصادی، دارا ها را دارا تر و ندار ها را ندار تر می کند. و اکثریت طبقه متوسط را هم به اردوی ندار ها می راند.
زمان احمدی نژاد را که فراموش نکرده ایم. دزدی و اختلاس به اوج خودش رسید.یک عده برای دور زدن تحریم ها ثروت کشور را بالا کشیدند و یک عده هم از آب گل آلود ماهی گرفتند. و فشار های اقتصادی و اجتماعی و امنیتی هر روز بیشتر شد.
این فشار ها روی دوش من و شما بود . نه قدرتمندان و اختلاس گران و دزدان و کاسبان تحریم.
پول اختلاس هایی که آن زمان و بعد تر شد از جیب ما رفت و به جیب آن ها سرازیر شد.

تحریم ها طبقه متوسط را فقیر و فقرا را در گرسنگی و بی دارویی و بی پناهی نابود خواهد کرد و دست دزدان و اختلاس گران را باز تر می کند.
و چون شرایط از حالت عادی خارج می شود ، شرایط امنیتی هم برای ما سخت تر خواهد شد.
پس به راحتی می توان فهمید تحریم ها، فقرا و طبقات متوسط را نشانه گرفته است.
در عراق، لیبی ، سوریه، یمن و ... مردم عادی نابود شدند و می شوند! نه قدرتمندان. جنگ و تحریم ، قدرتمندان را قدرت مند تر می کند.

بی عدالتی ، بی عدالتی را نابود نمی کند!
جنگ، جنگ را تمام نمی کند!
فقر ، فقر را از بین نمی برد!

تحریم ها ما را نشانه گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: