کد خبر: ۷۹۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۲۴
اسفندیار قره باغی خواننده آثار فاخر، ماندگار انقلابی و اشعار حماسی و احساسی و خالق سرود «امریکا امریکا ننگ به نیرنگ تو»، اقامت خود را در آمریکا تکذیب کرد.
خالق «آمریکا مرگ به نیرنگ تو»: در آمریکا نیستمبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم:  در فضای مجازی این روزها خبر اقامت اسفندیار قره‌باغی خواننده آثار فاخر و ماندگار انقلابی و اشعار حماسی و احساسی و خالق سرود «امریکا امریکا ننگ به نیرنگ تو»، در آمریکا دست به دست شد که در گفت‌وگو با رادیو ایران اقامت در آمریکا را تکذیب کرد. او گفت: "من مدتی است از تهران کوچ کرده‌ام و در تبریز ساکن شده‌ام".

قره‌باغی با گلایه از فضای مجازی پر از دروغ و شایعه که دستاویز عده‌ای مغرض و بیمار شده است، اظهار کرد: "این روزها اخبار دروغ در فضای مجازی آن‌قدر زیاد شده است که اعتماد مردم از این فضا سلب شده است".


وی ادامه داد: من امروز 20 آبان در هوای ابری و لطیف تبریز در حال زندگی و بهره بردن از این هوای پاک هستم. من احساس غرور می‌کنم که در مقطعی که لازم بود سرود آمریکا آمریکا را خواندم.

این خواننده مشهور تأکید کرد: آثار متعدد من که با موضوعات مختلفی هم می‌باشد در دسترس همه مخاطبان وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: