کد خبر: ۷۹۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۸
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از امدادرسانی به ۱۳۷ حادثه دیده در سمنان خبر داد و گفت: این حوادث در تعطیلات آخر ماه صفر رخ داد.
نجات مفقودشدگان در کویر دامغان
به گزارش خبرداغ ، علی آقا یحیایی اظهارداشت: در ایام پایانی ماه صفر در مجموع 26 حادثه در سطح استان رخ داد که نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر با حضور در محا حادثه به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی نیروهای جمعیت هلال احمر به حادثه دیدگان گفت: در مجموع 9 مورد حادثه جاده‌ای، یک مورد حادثه مفقودی در این ایام رخ داده است که به حادثه دیدگان امدادرسانی شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان‌ با بیان اینکه مفقود شدگان در کویر معلمان دامغان نیز از سوی جمعیت هلال احمر نجات پیدا کردند گفت: با اعلام مفقودی تعدادی افراد در کویر معلمان دامغان نیروهای امدادی برای نجات این افراد اعزام شدند.

یحیایی از اعزام 10 نیرو برای امدادرسانی به مفقود شدگان خبر داد و گفت: در مجموع 2 تیم زمینی و یک تیم هوایی برای امدادرسانی به مفقودشدگان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عملیات جستجوی مفقودشدگان حدود پنج ساعت به طول انجامید گفت: این افراد مفقود شده در کویر معلمان دامغان به علت نبود آنتن موبایل قادر به تماس با خانواده نبودند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان‌ با بیان اینکه مفقود شدگان در کویر معلمان دامغان در سلامت کامل بودند افزود: این افراد با رسیدن به محل آنتن دهی موبایل خانواده خود را از وضعیتشان آگاه کردند.

تسنیم 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: