کد خبر: ۷۹۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۸۰
بازیکنان استقلال (البته بعضی از آنها) هنگام بازگشت به تهران در فرودگاه تبریز با هواداران درگیر شدند و کار حسابی بالا گرفت.
ناراحتی بازیکنان استقلال؛ مگه ما خانواده نداریم؟ به گزارش خبرداغ ، قضیه درگیری برخی بازیکنان استقلال با هواداران خیلی زود جمع و جور شد و کار به جا‌های باریک کشیده نشد، ولی استقلالی‌ها داخل هواپیما حسابی عصبانی بودند و حتی از مدیران باشگاه خودشان هم ناراحت و گلایه‌مند بودند. آن‌ها در هواپیما با اشاره به اتفاقات رخ داده در سالن فرودگاه می‌گفتند: هر اتفاقی که می‌افتد مدیران باشگاه به خاطر اینکه در موضع مخالف قرار نگیرند سریع مصاحبه می‌کنند و حق را به هواداران می‌دهند، ولی خودشان هم می‌دانند که گاهی اوقات مصاحبه‌های‌شان مصنوعی بوده و فقط برای آرام کردن اوضاع است، چون به حقیقت ماجرا واقف هستند. آن‌ها (مدیران) خودشان به خوبی می‌دانند که تعداد کمی از هواداران وقتی عصبانی می‌شوند هتاکی می‌کنند و در آن صورت توقع دارند ما چه‌کار کنیم؟ یعنی بایستیم و نگاه کنیم که آقایان هر چه دل‌شان می‌خواهد نثارمان کنند؟ یعنی ما خانواده نداریم؟

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: